Gå til innhold

[løst]Amobil utsende på diskusojn.no

Anbefalte innlegg

Hei,

Ofte når jeg har vært inne på amobil.no og skal feks enere inn på diskusjon.no henger den kjipe orange "themet" igjen på diskusjon.no. Hvordan fjerner jeg den, slik at jeg får den "blå/vanlige" themet tilbake? Beste hadde vært å alltid hatt det "blå/vanlige" themet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Se der ja=)

Er det mulig å sette default en plass, slik at man får den uansett hvordan man kommer inn på forumet?

7938003[/snapback]

Det hadde jeg likt! Å kunne sette et default skin i feks kontoinstillingene, slik at man slipper å plages med bytte av skin hver gang man klikker seg videre fra nettstedene... da tenker jeg spesielt på amobil som har det mest ubrukelige designet på forumet sitt.

Lenke til kommentar
Det hadde jeg likt! Å kunne sette et default skin i feks kontoinstillingene, slik at man slipper å plages med bytte av skin hver gang man klikker seg videre fra nettstedene... da tenker jeg spesielt på amobil som har det mest ubrukelige designet på forumet sitt.

8548658[/snapback]

Der må jeg si meg veldig enig.

Men uansett, jeg har ikke det problemet at skin'et blir endret når jeg besøker forumet fra amobil eller noen annen side. Kan kanskje ha noe med at jeg bruker IPB-skinnet :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...