sdf123 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, Ofte når jeg har vært inne på amobil.no og skal feks enere inn på diskusjon.no henger den kjipe orange "themet" igjen på diskusjon.no. Hvordan fjerner jeg den, slik at jeg får den "blå/vanlige" themet tilbake? Beste hadde vært å alltid hatt det "blå/vanlige" themet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nederst på siden kan du velge skins. Det du opplever er nok at den blir satt til amobil sin når du går inn på forumet derfra. Bruk "drop-down" menyen nederst, så kan du endre den til hw.no eller diskusjon.no skin (tror det er de to som er blå) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Se der ja=) Er det mulig å sette default en plass, slik at man får den uansett hvordan man kommer inn på forumet? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Se der ja=) Er det mulig å sette default en plass, slik at man får den uansett hvordan man kommer inn på forumet? 7938003[/snapback] Det hadde jeg likt! Å kunne sette et default skin i feks kontoinstillingene, slik at man slipper å plages med bytte av skin hver gang man klikker seg videre fra nettstedene... da tenker jeg spesielt på amobil som har det mest ubrukelige designet på forumet sitt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det hadde jeg likt! Å kunne sette et default skin i feks kontoinstillingene, slik at man slipper å plages med bytte av skin hver gang man klikker seg videre fra nettstedene... da tenker jeg spesielt på amobil som har det mest ubrukelige designet på forumet sitt. 8548658[/snapback] Der må jeg si meg veldig enig. Men uansett, jeg har ikke det problemet at skin'et blir endret når jeg besøker forumet fra amobil eller noen annen side. Kan kanskje ha noe med at jeg bruker IPB-skinnet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Når du har valgt et design fra drop-down menyen vil det bli låst til din brukerkonto, så lenge du er innlogget skal du få det frem. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ja, se der! Det funket! Det var jeg ikke klar over. Det virket bare så ulogisk at det ikke endres i brukerinstillingene... Men det funker, og det er det viktigste! EDIT: Svada Endret 6. mai 2007 av St Thicket Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg