Gå til innhold

Kjøp av bærbar til 8-9000,-

Star

Anbefalte innlegg

Ønsker å bytte ut min 3500+ stasjonære maskin med en bærbar, men er rimelig usikker på hvilket merke, evnt. modell jeg skal velge.

- Ser helst at det ikke er en HP, liker ikke glossy look'en

- Helst Bluetooth

- Gjerne ikke-integrert skjermkort ( 7300, x1300-> e.l)

- Ikke 17 tommers skjerm ( 12, 14 eller 15 )

- 8 cellers batteri?

- SATA harddisk

Har sett på den nye Philips maskinen (12" ) freevents eller hva den heter.. Noen som har denne og kan gi en rask tilbakemelding på hvordan den er?

Har vurdert å kjøpe en Acer fra elprice.no.. Hvor mye forskjell vil det være på en enkelkjerne turion og en dobbelkjerne?

Kom gjerne med tips på good-value maskiner.. Ønsker helst å kjøpe fra butikker som elkjøp, elprice, lefdal eller til nøds dell.no.. Reiser på søndag og orker ikke å vente på internettleveranse som ikke kommer frem i tide... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326203

Ja, jeg leste at du ikke ville ha HP, men jeg vil bare si at her får du utrolig bra ytelse for en billig penge. Sinnsykt god maskin.

Du sa du ville ha good-value-maskiner, og dette mener jeg er en av dem. Da får du heller leve med at den ser litt "glozzy" ut, men jeg mener helt klart at det er en good-value-maskin.

Og så kommer vel Jada-Jada snart og anbefaler deg en Inspiron 6400.. :D

Lenke til kommentar
Prosessoren er i en helt annen klasse.

7936278[/snapback]

Eneste aberet er marginalt lavere ytelse og mangelen på 64-bit (noe du ikke trenger på noen år ennå allikevel), uansett så er det jo bare å endre til T5600 på den å komme i samme prisklasse. Den parkerer jo HPen på skjerm, skjermkort og batterilevetid.

Lenke til kommentar
Den parkerer jo HPen på skjerm, skjermkort og batterilevetid.

7936309[/snapback]

Prosessoren er likevel bedre. :whistle:

7936319[/snapback]

Herregud, les da, du kan jo bare velge T5600 hos mulitcom og da er de like i pris. Din ligger jo tusen kroner over i prisen trådstarter oppgir og er sånn sett ikke relevant.

7936347[/snapback]

Alt er nok ikke så lett å forstå Delevar :!: Vil anbefale samme maskin jeg også, så feil kan man ta Valeur/tissedam som du kalte deg før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...