Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe trådløs router

Anbefalte innlegg

Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g RangeBooster

Har sett på denne på komplett og lurer på om noen har noen anbefalinger for og imot denne.

Og kom veldig gjerne med ideer om hvilken trådløs router det lønner seg å kjøpe. Har kjøpt to etterhverandre nå, og begge har jeg slitt med, sendt de tilbake til komplett og fått igjen pengene. Så denne gangen vil jeg ikke kjøpe en bedriten trådløs router igjen! :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g RangeBooster

Har sett på denne på komplett og lurer på om noen har noen anbefalinger for og imot denne.

Og kom veldig gjerne med ideer om hvilken trådløs router det lønner seg å kjøpe. Har kjøpt to etterhverandre nå, og begge har jeg slitt med, sendt de tilbake til komplett og fått igjen pengene. Så denne gangen vil jeg ikke kjøpe en bedriten trådløs router igjen!  :hrm:

7932488[/snapback]

Finnes en millon slike tråder etterhver, så å søke hadde vært en tanke.

Men, la gå. Jeg anbefaler deg å kjøpe en dlink DWL-4300, den er den suverent beste jeg har hatt. Ingen problemer!

Lenke til kommentar

Her har du erfaringer som noen av kjøperne av denne har hatt. Selv har jeg ikke prøvd G, men kun GL. Må si GL virker over all forventing, ikke hatt nedetid pga. routeren i løpet av 1 år. Men GL er da ikke G. Hvertfall ikke i de nyere versjonene av G. Tror du burde sjekke litt ut på versionsnummeret på routeren du bestiller også da jeg har hørt dette har en del å si, selv om jeg ikke vet hvilke versioner som er best/dårligst.

Lenke til kommentar
Prøvde å søke nå, men finner ingenting om den routeren jeg spurte om.

Hadde d-link forrig gang, og denne var det bare tull med, så ingen d-link igjen. Jeg vil helst ha en linksys.

Så, noen som har erfaringer med denne routeren: Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g RangeBooster

Og som sagt, kom veldig gjerne med egne forslag.

7932816[/snapback]

Jeg prøver igjen... Hadde selv også en(dvs byttet mange ganger) drittdårlig d-link router før(DI-624+). Å trekke ut strømmen var blitt en del av den daglige rutinen for å få den til å fungere. Så klaget jeg enda en gang, og fikk denne i retur. Etter dette har jeg opplevd at den har gått ned 2 ganger på 1 år. Ellers så går det ikke en time i løpet av dagen at det ikke er trafikk over den. Enten er det er internett, eller det er trafikk internt til serveren.

Kort sagt, les om denne, er virkelig bra :) !

Lenke til kommentar
Har vel ikke akkurat sagt at d-link er dårlig og linksys er bra. Uansett, det jeg mener er at jeg har dårlig erfaring med d-link, og jeg har hørt at linksys skal være stabilt.

7933757[/snapback]

Joda, men når du først ber om råd/hjelp, så er det greit å være litt åpen! Er liksom ikke en salgsagent for dlink, men en som har opplevd det samme som deg. At de gamle sakene deres var skrap, men at de virkelig har kommet seg. Eneste jeg og han andre prøver å gjøre er å gi råd, som du selv velger selv om du vil følge. Men, som sagt, spør du om råd skylder du de som tar seg bryet med å svare å vurdere det, ikke bare avise det som "svada"... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...