Gå til innhold

mobil skjermen knuste hjelp!

Illyria

Anbefalte innlegg

Hei! på en eller annen måte har skjermen på mobilen min knust. Aner ikke hvordan det har skjedd, men har alltid vært veldig forsiktig med sånn. Det jeg lurte på var om jeg på en eller annen måte kunne få igjen på garantien? :innocent: Kjøpte den på netcom shop over internett

håper noen kan hjelpe med et positivt svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut :dribble: men sa han sannheten eller dro han en hvit løgn? :p Service selskapet netcom bruker heter moobi....noen som har noe erfring derfra?

Er det noen som også har erfaring med bytte av skjerm på mobiltelf self? Driver mye med elektronikk så har mulighet for det hvis det i det hele tatt lønner seg pris messig sett...og det er mulig å skaffe da...

Takk for all hjelp folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

Garantien regulerer feil som var på telefonen når den forlot butikken eller feil som ligger latent. Skader som brukeren påfører telefonen selv ved ytre påvirkning vil ikke dekkes av garanti.

Om noen kjenner noen som har fått reparert dette kostnadsfritt så blander de sikkert garanti og forsikring.

Lenke til kommentar

altså han kompisen min gikk inntil kanten på pulten, og vi hørte klar og tydelig "Knakk", han sendte til rep og sa \vet ikke\, så fikk han en ny mobilen, det som var leit var at det som var lagret på mobilen ble da borte, men det kosta han ingenting, ikke engang en kebab på byen

Lenke til kommentar
Hva med innbo eller reiseforsikring... ?? du kan melde deg stjålet eller noe kanskje.. :whistle:

7945937[/snapback]

Takk for god moral. Du er en grunnene til at vi andre må betale så dyre forsikringer. Vi selger mobil forsikring der jeg jobber, på grunn av for mye svindel (folk melder en perfectly good mobil stjålet når de vil ha en nyere type) dekker forsikringen vi selger ikke lengre tyveri. Noe som er veldig synd.

Lenke til kommentar

Hehe...tror nok ikke jeg skal prøve på noe forsikringssvindel uansett hvor fristende det høres ut :!: Men å bytte skjermen selv har jeg tenkt på men finner ingen skjerm til Samsung X-830. Har spurt på flere andre forum som spesialiserer seg mer på rep. av tlf. men har ikke fått noe serlig svar...men hvis du vet hvor jeg kan skaffe en ny skjerm setter jeg stor pris på det og hvis du har noen bra tips til hvordan jeg gjør dette. Driver mye med elektronikk så har jo litt peiling fra før :p

Tusen takk for all hjelp folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...