UrgeLoL Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Co-op på dette spillet kan bli morsom Grafikken ser også helt grei ut, ikke crysis, men det fungerer. A Mercenaries 2 info spill has revealed that Pandemic's war zone sequel will feature online co-op multiplayer, a Just Cause -esque grappling hook for flooring enemies, scaling buildings and hijacking vehicles, and the ability to field your own army of fellow mercenaries recruited from the Venezuelan-set battleground. Point your eyes at this batch of new screens by hitting the Images tab above. Multiplayer will work in a similar way to that of Gears of War - with one player inviting another into an existing game, where both can wreak double the destruction by teaming up to take on the campaign missions. Meanwhile, recruiting your merc buddies during operations opens up new missions, and enables you to take a minion along for the ride to offer some backup. Finally, the new grappling hook gizmo can be employed in a variety of actions - fire it into enemy soldiers, use it to commandeer helicopters or climb buildings, and maybe even latch onto passing speedboats for some relaxing waterskiing. These news snippets come direct from the latest issue of the UK's Official PlayStation Magazine, which blows Mercenaries' PS3 antics apart in a huge feature, revealing a game that fundamentally builds on the success of the first game, while retaining the fantastic feeling of unbridled destruction and mayhem. Also detailed are the Pirates faction, Mercs 2 's answer to the original's Mafia force, Rastafarian warmongers who can sell you the tools of the hired-gun's explosive trade. February 12, 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kilde Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hvorfor må de lage en så tåpelig hovedperson? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er dette multiplattform? Har ikke prøvd 1ern så kan noen gi meg en liten intro til hva hele greia går ut på? :!: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Nei det er foreløpig bare til ps3, og jeg har heller ikke prøvd 1ern. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Søren Men om det kommer til 360 og håper jeg det går ann å forandre litt på looken. Likte ikke helt den "pønk" looken. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I 1'ern hadde du valget mellom tre forskjellige personer (bl.a. mannen fra bildene, som for øvrig er svensk). Regner med det blir det samme i 2'ern, om ikke de legger til flere muligheter. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er dette multiplattform? Har ikke prøvd 1ern så kan noen gi meg en liten intro til hva hele greia går ut på? :!: 7932372[/snapback] Spillet kan sammenlignes med GTA, bare i slagmarken Likte det første spillet og kommer helt sikkert til å like nr 2 også. Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Nei det er foreløpig bare til ps3, og jeg har heller ikke prøvd 1ern. 7932437[/snapback] Første grunnen til å tenke på å kjøpe PS3 med det første.Hvis dette er oppfølgeren til Mercenaries som var på gamle xboxen så tror jeg det blir knall.Blei helt hekta på enern i hvertfall, håper dette kommer til 360. Endret 13. februar 2007 av bas Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Dette spillet antar jeg at kommer på X360 også, det forrige i serien var multiplattform også. De har kun annonsert det bare til PS3 ennå, men det er en del som tyder på at den kommer til X360 også. Endret 13. februar 2007 av savitri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå