Gå til innhold

Creative Zen Vision Vs Vision W?

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en Multimedia spiller med støtte for video,musikk avspilling og bilde visning. Valget står mellom Creative Zen Vision W og Creative Zen Vision.

Creative Zen Vision:

- 30Gb

- 3.7" Skjerm , 640x480 Oppløsning

- 124.2 x 74.4 x 20.1mm

Creative Zen Vision W:

- 30Gb

- 4.3" Skjerm, 480 x 272 Oppløsning.

- 134mm x 75mm x 22mm

Creative Zen Vision W er ca 150,- dyrere, men har lavere oppløsning en Vision, og er noe større og tyngre. Den har også en større skjerm.

Pengene er ikke problemet, men vil ha den beste spilleren mtp film og musikk avspilling.

Takk for svar og bidrag :D

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Hvis penger ikke er et problem, har jeg spilleren for deg. Cowon A2 (kommer en A3 snart og ) heter den, cowon (iaudio) er så langt overlegent det plastskramlet fra creative at det er vondt. På utsiden ser den kanskje litt ut som Vision W, samme oppløsning og slik, men A2 har også en hel haug lydforbedringsprogrammer, og ikke minst noen fiffige funksjoner som AV opptaker og USB host mode (dvs du kan overføre tiltil den fra eks kamera uten pc imellom). AV opptak kan gjøres i full tv oppløsning (640x480), og har sef TV ut. TRor også den er 100% drag and drop, iaudio spillere med den MTP driten har jeg aldri sett. Som enzoten på aythingbutipod sa i går, å kalle mtp enkelt er som å si det er enklere å drikke vann med ræva.

personlig takler jeg dog ikke så store spillere, men kommer jo sef an på hva du skal bruke den til. a ha en slik klump i lomme ar noe annet enn å ha den i bagen på flyet :innocent:

edit: a3 støtter visst mkv o.o

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

det stod vist 16.000k ^^

Jeg kjøpte meg Creative Zen Vision for 2999,- på komplett og må si jeg er stor fornød.

Grunnen til at jeg gikk for denne og ikke Vision W eller Cowon A2 er at begge de modellene har en relativt stor skjerm (4" og 4.3") men allikevell en mye lavere oppløsning enn Vision. De var også en del større og tyngre enn Vision.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
det stod vist 16.000k ^^

Jeg kjøpte meg Creative Zen Vision for 2999,- på komplett og må si jeg er stor fornød.

Grunnen til at jeg gikk for denne og ikke Vision W eller Cowon A2 er at begge de modellene har en relativt stor skjerm (4" og 4.3") men allikevell en mye lavere oppløsning enn Vision. De var også en del større og tyngre enn Vision.

7970863[/snapback]

Heh du burde ha lest inlegget mitt på abi (la det ut i går så kanskje vanskelig :p )

http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=9966

Skriver om vision de rog, men som jeg nevner så er oppløsningen på den lattelig diger, ikke noe poeng i det. Den har så få farger på skjermen (260000) og såvidt jeg vet helt ræva infallsvinkel, så du ender opp med dårligere bilde uansett. Antall piksler per tomme er over dobbelt så mye som de andre spillerne, og hvis du leserdet jeg skriver så skriver jeg at det er gankse unødvendig. :dontgetit: Men om du ser på mest 4:3 sendinger er den jo bra

Lenke til kommentar

Jeg har selv Zen Vision, og er veldig fornøyd med den. Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg nok kjøpt Zen Vision W nå. Pga at den er nyere og har noen fancy features som Zen Vision ikke har. I tillegg koster den bare 150 kr mer. Men nå kommer det snart antageligvis ny firmware til Zen Vision, så vi får se hva den har å tilby!

Endret av Larse_rn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...