mad-hatter Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja. Det gjør det det. Ikke engang 10 år med bugs-fjerning kunne reddet det. Og hva er egentlig poenget med å beskytte dette spillet? Grunnleggende feil som at man ikke kan drepe noen fiender uansett hvor høy level man kommer i og at man bare får litt mer exp fra en drage enn fra en goblin gjør at dette spillet mister all status som RPG-spill. +at skills ikke betyr noe fordi stun-lock systemet er alt som teller. Det virker som om de som liker dette spillet aldri har sett bra designa spill før og ikke har noe å sammenligne med. Det er som med Star Trek fans. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Innlegg kun bestående av smilier og/eller annet heller ulogisk slettes Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Så du sier at Gothic skiller seg ut da? Jøss, fy og fy altså. G3 har veldig mye bugs det er helt sant. Selv syntes jeg det kunne hvert gøy å sloss om det ikke var så ensformig men fortsatt syntes jeg personlig at G3 er et fantastisk spill. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ingen vits i å mate trollet... Kay Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hyggelig å se at du er tilbake fra ferien mad-hatter. Du er like positiv som alltid ser jeg, men det er selvfølgelig helt ok å mene at Gothic3 ikke lever opp til forventningene. Men hva er egentlig poenget med denne tråden? At spillet har sine bugs er vel tatt opp og diskutert til døde i uttallige tråder allerede? Likevel er det altså ganske mange som liker spillet, og de må vel få lov til det? Vel, velkommen tilbake hvertfall. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ingen vits i å mate trollet... Kay 7932620[/snapback] Slenger meg på den Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ingen vits i å mate trollet... Kay 7932620[/snapback] Slenger meg på den7933056[/snapback] :!: Men altså mye av feilene er fikset og spillet er godt over spillbart, stunlock-surret er så og si fjernet og er egentlig ikke noe stort problem lengere. Jeg har ingen problemer med og drepe fiender i spillet så hva du driver med skjønner jeg ikke, tidligere var det værre men som sagt er mye fiksa. Ja spillet har også sine små/store feil som jeg ikke skjønner hvordan kom igjennom testinga, slik som den 12'te Paladinen, NPC'er suger sikkerlig og at div. fiender/NPC'er går igjennom vegger og slikt, hvordan de lot det komme igjennom er for meg helt uforstålig. Anyway, at spillet suger er din subjektive mening og om du ikke liker det er det vel bare og drite i å spille det, jeg er enig i at mange ting har vært litt fucka, men det er fortsatt et knallbra spill som har gitt meg mange ekstra spilletimer forann skjermen her. Og ja jeg føler også at jeg har sett bra designa spill før, som feks. G1/2, men du er kanskje uenig der? edit: Velkommen tilbake herfra også Endret 13. februar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ja. Det gjør det det. Ikke engang 10 år med bugs-fjerning kunne reddet det. Ja, dette vet du vel. Og hva er egentlig poenget med å beskytte dette spillet? Nesj, ikke vet jeg. Det er sikkert ikke fordi vi liker spillet. Grunnleggende feil som at man ikke kan drepe noen fiender uansett hvor høy level man kommer i og at man bare får litt mer exp fra en drage enn fra en goblin gjør at dette spillet mister all status som RPG-spill. Du har tydeligvis ikke spilt G3 veldig langt. Det har også kommet mange patcher som fikser de aller verste problemene. +at skills ikke betyr noe fordi stun-lock systemet er alt som teller. Igjen, patcher. Det virker som om de som liker dette spillet aldri har sett bra designa spill før og ikke har noe å sammenligne med. Det er som med Star Trek fans. 7932068[/snapback] Dette blir en så stor smakssak at om du ikke forstår det, så synes jeg virkelig ikke du tenker godt nok etter. Star Trek er da bra for fans, og Gothic 3 er også bra for fans. ...Men igjen, din mening er jo universell. Men hva er egentlig poenget med denne tråden? At spillet har sine bugs er vel tatt opp og diskutert til døde i uttallige tråder allerede? 7932663[/snapback] Absolutt. Denne tråden har ingen konstruktiv hensikt. EDIT: Jeg sier ikke at jeg synes Gothic 3 er verdens beste spill, for det er det slettes ikke. Det har så mange problemer at det er virkelig synd for Gothic-serien. Men igjen, at Gothic 3 suger.... Gi spillet litt mer tid, så kanskje det synker inn. Endret 13. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå