S Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 På min bærbare får jeg et sikkerhetsvarsel om filen SynTPEnh.exe hver gang jeg starter. Dette er drivere til Synaptics platen, og jeg vil selvfølgelig installere denne....hver gang! Meldingen dukker opp hver gang uavhengig av om jeg fjerner krysset for 'Be alltid om bekreftelse før denne typen filer åpnes' eller ikke. Har andre dette problemet / kan jeg unngå spørsmålet? Ja - jeg han installert Vista driver for Synaptics! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 rart, men du trenger ikke synaptics is vista.... min funker uten Lenke til kommentar
S Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Ja det virker, men jeg er glad i muligheten for rulling på høyre kanten og minimering i øvre venstre hjørne! Dette er vel ikke mulig i Vista uten Synaptics? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du installert driveren for pekeplaten som er spesifik for Vista? Lenke til kommentar
S Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har lastet ned og installert den som ligger på sidene til Synaptics under Vista 32-bit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg har ikke sånn minimeriing, så jeg vet ikke med, den rulle saken fungerer. Lenke til kommentar
S Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Du sier rulling fungerer. Er dette uten Synaptics og hvor stiller du inn dette? Hos meg var det ingen rulling uten Synaptics! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Prøvde Vista enn stund og merket akkurat det du snakker om nå. Utrolig provoserende. Det var heller ingen rulling her heller uten synaptics driverne instalert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du sier rulling fungerer. Er dette uten Synaptics og hvor stiller du inn dette? Hos meg var det ingen rulling uten Synaptics! 7934014[/snapback] har ikke stilt på noe, bare funka av seg selv Lenke til kommentar
gxi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette kommer av drivere som ikke er oppdatert for Vista, som forventer admin-rettigheter når de starter. Har selv et tilfelle av det, med Logitech-driverene for tastatur/mus. Her må man nok vente til produsenten kommer ut med nye drivere tilpasset Vista og rettighetssystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå