Solow Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har et Canon MV400. (over 1 år) Jeg får som regel en grønn/turkis flekk i nedre del av bildet (alltid samme sted). Denne vises både i opptak og visning, selv om den er svakere når jeg ser på filmen. Dette ser ut som en digital forstyrrelse, det er ingenting på linsa. Noen som vet hva det skyldes og hva som kan gjøres med det, ev pris på reperasjon? Blir glad for svar og meninger om problemet Lenke til kommentar
fukas Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 TIPS: Det har kanskje noe med magnetisk forstyrrelse å gjøre. Har du oppbevart den nær en monitor, TV, høyttaler over lengre tid. Ser bare på TV'n min når den står for nær høyttalerne mine, så blir TV bildet misfarget i det respektive hjørnet. Har du noe tilkoblet kameraet som forstyrrer? Vet ikke om du kan gjøre noe med det, hør med produsenten og finn fram garantien, kvitteringen. Det er mulig du kan gjøre noe med det, jeg vet dessverre ikke. Lenke til kommentar
tomy Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Feil på ccd brikken ??????? Men da skal den grønne flekken aldri gå vekk, du sier "som regel" mvh tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå