Askeflink Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Passer denne? http://musikkland.no/shop/ Samtidig virker jeg litt usikker om prisen er 1295 eller 990. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 du må fikse linken din Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Nylongitarer > Cataluna > Cataluna SGN-4090 (nest nederste) Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er du helt helt helt nybegynner, eller har du spilt litt før? Jeg vil anbefale en stålstrenger jeg altså. Mye deiligere å spille med, samt mye bedre klang. Som regel slankere hals på stålstrengere også! Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er du helt helt helt nybegynner, eller har du spilt litt før? Jeg vil anbefale en stålstrenger jeg altså. Mye deiligere å spille med, samt mye bedre klang. Som regel slankere hals på stålstrengere også! Ville ikke jeg anbefalt, begynn med nylonstrengs! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Er du helt helt helt nybegynner, eller har du spilt litt før? Jeg vil anbefale en stålstrenger jeg altså. Mye deiligere å spille med, samt mye bedre klang. Som regel slankere hals på stålstrengere også! Ville ikke jeg anbefalt, begynn med nylonstrengs! 7955071[/snapback] Kommer da virkelig an på om fyren er helt nybegynner eller om han har spilt gitar før! Stålstrenger er mye deiligere å spille på uansett. Før eller siden begynner han garantert med el-gitar hvis han holder interessen oppe, og som alle vet er det stålstrenger på el-gitarer. For å være helt ærlig tror jeg ikke det er noe lettere å spille på nylongitarer, selv for en nybegynner. Halsen er MYE bredere og det er mye lenger avstand mellom båndene. Selv begynte jeg med stålstrenger og det har gått helt fint med meg. Hvis jeg spiller på en gitar med nylonstrenger nå, vil jeg bare tilbake til stålstrenger! Det er stor forskjell! Men valget er selvfølgelig ditt! Lykke til! Martin Endret 16. februar 2007 av WhiteChief Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kommer da virkelig an på om fyren er helt nybegynner eller om han har spilt gitar før!Stålstrenger er mye deiligere å spille på uansett. Før eller siden begynner han garantert med el-gitar hvis han holder interessen oppe, og som alle vet er det stålstrenger på el-gitarer. For å være helt ærlig tror jeg ikke det er noe lettere å spille på nylongitarer, selv for en nybegynner. Halsen er MYE bredere og det er mye lenger avstand mellom båndene. Selv begynte jeg med stålstrenger og det har gått helt fint med meg. Hvis jeg spiller på en gitar med nylonstrenger nå, vil jeg bare tilbake til stålstrenger! Det er stor forskjell! Men valget er selvfølgelig ditt! Lykke til! Martin tror det går mye på smak og behag. Jeg husker når jeg beynte å spille gitar så var stålstrengs ubehagelig å spille på, men det kan variere fra person til person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå