FaintedGhost Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 jeg har 256ddr dimm 266mhz pc2100 kan jeg putte in en pc2700 256 inn der da?? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hovedkort godtar såvidt brikker fra forskjellige produsenter med samme frekvens, så jeg vil si nei. Har ikke ville tatt sjangsen på det! Lenke til kommentar
Nilsern Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 I prinsippet er det ikke umulig å bruke minnebrikker med forskjellig hastighetsspec sammen. Du må bare huske på at det er den "tregeste" brikken som bestemmer hvilken hastighet du kan kjøre brikkene på. Har selv brukt brikker fra ulike produsenter og hastigheter sammen. Dog er det, som det sies i innlegget over, enkelte hovedkort som ikke liker det. Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 ok men hvis jeg putter inn en pc2700 256 sammen med pc2100 256 som jeg har fra før av (samme produsent) vil dette funke greit? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvis du får PC2700 minnet til å kjøre på PC2100 hastighet, så bør det gå å bruke disse sammen. Men du må kanskje eksperimentere med hvilken brikke som står i hvilken slot. Jeg ville nok da satt PC2100 brikka i første minne slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå