Kaiuss Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Bildet er ikke helt entydig ser det ut til... http://kotaku.com/gaming/ps3/uk-ps3-preord...-not-236193.php EDIT: fjernet en quote som ikke skulle være der... Endret 13. februar 2007 av Kaiuss Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fint at de har gjort en grundig undersøkelse og spurt én person da Lenke til kommentar
X672 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gerry Berkley i Woolworths eller han andre? Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fint at de har gjort en grundig undersøkelse og spurt én person da 7935862[/snapback] Selvsagt gjelder dette bare én butikk. Det er jo også derfor det presenteres som en anekdote, og derfor jeg kommenterte linken med at bildet ikke var helt entydig. Syns likevel det klart hører med i en tråd som dette. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Aldri vært noen tvil om at den vil selge. Sony er genier på å lage ufattelig gode konsoller. De tok ett stort steg med PS3 når de tør å introdusere Blu-ray til Ola Nordmann for å ikke snakke om Cell. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Aldri vært noen tvil om at den vil selge. Sony er genier på å lage ufattelig gode konsoller. De tok ett stort steg med PS3 når de tør å introdusere Blu-ray til Ola Nordmann for å ikke snakke om Cell. 7936199[/snapback] De har laget konsoller som har solgt klart best i to generasjoner, men både PS1 og PS2 har hatt konkurrenter i henholdsvis N64 og Xbox som var dem teknisk overlegne. Denne gangen kan det muligens bli omvendt, og det er en ny og spennende posisjon for Sony å være i. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja ihvertfall visuellt sett. Men virker som Playstation alltid har vært teknologisk bedre, siden ta en titt på God of War II og Shadow of the Colossus. De har jo forbløffet hele verdenen med sin grafikk. Det er noe av grunnen til at jeg har blitt en Playstation fan foruten alle gode titlene også. Er veldig interessant at de også er bedre visuellt sett enn resten også denne gangen + ny teknologi som ingen andre har. 2007 blir jævlig spennende for oss gamere. Jeg tror Playstation 3 spill kommer til å bli betraktelig forskjellig enn andre spill på markedet, når de får utnytta Cell prosessoren fullt ut. Personlig håper jeg på en MASSIV online del av Tekken eller Final fantasy for den saks skyld. Jeg digger ihvertfall online featuren av PS3 hvor man i selve spillet faktisk ser hverandre realtime over webcam Istedenfor spillets avatar fanges opp ansiktet ditt og dere kan chatte og se hverandre visuellt. Det tror jeg blir banebrytende, rart ingen PC spill har prøvd på dette før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Imens vi er inne på salg og forhåndsbestillinger; http://www.n4g.com/ps3/News-25008.aspx Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bildet er ikke helt entydig ser det ut til... http://kotaku.com/gaming/ps3/uk-ps3-preord...-not-236193.php 7935814[/snapback] Var vel helt grei den men med et unntak, nemlig "At a local games shop". Hadde det stått "at local games shop around britan" eller noe slikt, hadde den blitt bedre. Men at 1 shop ikke har de store forhåndsbestillingene kan tippe begge veier. Enten er de kraftig uheldige eller så er Sony kraftig uheldige. Bildet er ikke helt entydig nei, men det er fordi ingen kilder er helt 100% sikre. Må bare vente å se til release dagen hva som skjer, er enten eller. Våger egentlig ikke å tro så mye for det er mange Sony fans der ute som blir å kjøpe PS3 ved release uansett, er tiden etterpå jeg er mer spent på, om PS3 klarer å holde salgstallene like godt som Wii klarte. Første partiet ble revet bort av Wii fans, men de andre partiene ble vel brukt til å stille tørste til etternølere og normale folk. Uansett, er snart en release til en ny konsoll så det blir spennende å se hva som skjer, kan fare begge veier. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Da har jeg rensket opp i tråden. Hadde veldig lyst til å bare stenge den, men gir den en sjanse til. Og hold denne "min sandkasse er større en din" kranglingen vekk fra tråden. Takk. Ikke siter denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå