rogerp Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har plutselig mistet forb.til min Linksys router. Kommer meg på nett mot naboens router så det kan jo ikke være no feil med routeren da?! Men min bærbare (HP 6086ea) finner ikke det tråløse nettverket. (Bare naboen sin router) Har en stasjonær som er koblet opp mot Linksysen og den fungere på nettet,men den bærbare finner altså ikke "sitt" nettverk. Noen som kan hjelpe? Roger Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Restartet routeren? Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har plutselig mistet forb.til min Linksys router.Kommer meg på nett mot naboens router så det kan jo ikke være no feil med routeren da?! Men min bærbare (HP 6086ea) finner ikke det tråløse nettverket. (Bare naboen sin router) Har en stasjonær som er koblet opp mot Linksysen og den fungere på nettet,men den bærbare finner altså ikke "sitt" nettverk. Noen som kan hjelpe? Roger 7931537[/snapback] Hei, slutter meg til han som spurte om du har restartet ruteren her. Men en annen ting, finner naboen DITT nettverk? Mvh Erik Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 stor sansynlighet at en reboot av ruteren din hjelper. mye mulig at den har hengt seg opp dette skjedde ofte med min gamle ruter som sørva meg i 5 år men døde på lørdag Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du vert koblet til det trådløse nettet med bærbaren før? Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Har du vert koblet til det trådløse nettet med bærbaren før? 7931943[/snapback] Ja da det har fungert bra hele tiden. Har reebootet routeren også. Må vel ikke legge inn cdplata som fulgte med en gang til?? Kommer inn på oppsettet i routeren så lenge jeg er på naboens nett. Virker som om det er noen feil i Windows,skjønner ingenting... Vet ikke om naboen finner mitt nett,må sjekke det i ettermiddag.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er jo naboens router du kommer inn på nå. Koble deg til routeren din med kabel og sett den opp på nytt. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Det er jo naboens router du kommer inn på nå. Koble deg til routeren din med kabel og sett den opp på nytt. 7932355[/snapback] Men er jo så rart at jeg har en stasjonær pc som er koblet trådløst til nettverket,og den virker jo,får signaler fra Linksys routeren Men den bærbare finner ikke routeren... Var nede hos naboen,den fant ikke mitt nett,men det behøver jo ikke bety noe,det har han ikke fått før heller.. han har D-link... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå