SiR0 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 HP lanserte i dag en proffmobilen iPaq 510 for bedrifter som ønsker å dumpe fasttelefonen. Les mer Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 kan jeg spørre, hvorfor gir dere ut en artikkel kl 5 om morningen? er det for å lokke landets arbeiderne, som ikke kan vente, innom en gang ekstra, før jobben? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Tidspunktet settes manuelt. Mange begynner jobb 05-07 så da er det ferske nyheter for dem. Nyheten der ble skrevet igår. Og satt til å bli publisert nå. Endret 13. februar 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
GA Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Deilig for oss som er tidlig på jobb ja! :-) On topic: Har fått testet en prøvemodell av denne på jobben for et par uker siden, og den er faktisk skikkelig alright! Lett, virker solid og rask i menyer osv. Dette blir nok min neste telefon(litt fordi jeg vel får den gratis på jobben om jeg ber om det) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Åssen funker det å gå gjennom 2 forskjellige nettverk? er det virkelig smertefritt og uavbrutt? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Åssen funker det å gå gjennom 2 forskjellige nettverk? er det virkelig smertefritt og uavbrutt?Det er her UMA kommer inn. Teknologien gjør mobilen i stand til å bytte mellom GSM og wifi uten at samtalen brytes, og har vært testet ut av Telenor. Jeg synes denne mobilen på mange måter virker som en enkel Nokia E60 med WM6, og tror Nokias oppfølger til E60 blir langt mer interessant. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Eg føler det er en liten mangel i artikkelen, eller manglende forklaring. Dersom man skal kunne føre en samtale uavbrutt mens man beveger seg mellom to nettverk(wifi -> wifi eller gsm -> wifi) så krever dette UMA. Bruker man ikke dette så vil ikke sømløsheten fungere. Ellers ser det ut som en svært lekker telefon edit: UMA, ikke UTM Endret 13. februar 2007 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg