SkiDMarK Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Strømmen gikk og nå er den ene partisjonen uleselig. Noen tips på hvordan redde den forsvunne data? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 oprativsystem? jeg tok knekken på en partisjon på min disk når jeg brukte pm. men jeg døtta inn xp cd'n recovery greiene og chkdsk elle rnoe sånt Lenke til kommentar
SkiDMarK Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Win2k, prøvde med chkdsk men det funka ikke da han ikke klarte å lesa fra partisjonen Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Recovery-diskettene til Partition Magic kan kanskje hjelpe deg, mener å huske at de kan i gjenopprette ødelagte partisjoner. :smile: Lenke til kommentar
SkiDMarK Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 off da...må ut å kjøpe disketter og diskettstasjon da...hem Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 11:31, skrev SkiDMarK:off da...må ut å kjøpe disketter og diskettstasjon da...hem Mulig det går ved å kjøre PM fra windows også, vet ikke.. Lenke til kommentar
SkiDMarK Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det var ikke noe som kunne gjøres i PM uten å få feilmeldinger...litt kjedelig å miste 80GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå