MysticoN Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei hei.. no er det snart valentimes (?) og jeg skal slå på stor tromma og kjøpe mp3 spiller til madammen.. kvinfolk liker såklat "søte" mp3 spillere, så jeg tenkte først på ZEN:V Vil ikke kjøpe noe dårlige greier, tenker å bruke ca 1500. bra lyd, lite, fin og se på og ok skjerm. kom med hint. Lenke til kommentar
evila Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Skal du virkelig gi noe stilig, anbefaler jeg iriver s10 Fikk den til jul av samboer'n, og gjett om jeg ble glad! Er storfornøyd Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 dama mi har selv Zen:V, og hun digger den =) så kan ikke si at Creatives Zen er noe dumt valg, men nå er ikke jeg så kjent inenfor mp3-markedet da. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 dama mi har selv Zen:V, og hun digger den =) så kan ikke si at Creatives Zen er noe dumt valg, men nå er ikke jeg så kjent inenfor mp3-markedet da. 7932175[/snapback] det vart en Zen V ja.. så langt er ho fornøyd.. takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Laga en fin liten portal her om dagen for de som trenger hjelp til mp3 spiller: http://home.mtulink.com/~moedegaard/dapportal :!: "søt" mp3 spiller, lol, disney mix stick? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Skal du virkelig gi noe stilig, anbefaler jeg iriver s10 Fikk den til jul av samboer'n, og gjett om jeg ble glad! Er storfornøyd 7932167[/snapback] angrer no:s Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Du kunne vell kjøpt den lille rosa mp3 spilleren fra Creative/zen Eller du kunne kjøpt en Ipod også trekt den om i rosa pels stoff ^^ Endret 14. februar 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 iPod shuffle er i mine øyne liten og søt, den ligger litt under de prisnivåene du ønsker, og har ikke skjerm. Men det hadde ikke vært noe dårlig valg. Jeg har også hørt rykter om at den skal komme i rosa etterhvert. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Sony NW-E003 er da liten og ganske "søt", synes nå jeg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Sony spilleren er kul ja, kjenner flere som har den og det ryktes at de er veldig gode. Har desverre ikke fått muligheten til å teste ut disse selv, men så snart sjangsen byr seg så skal jeg slå til. Lenke til kommentar
April Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Må anbefale Creative sin ZEN v jeg også ^^ Finn min for to dager siden og er storfornøyd, er jente selv, så den er søt og liten. Hvis du vil være ekstra søt, kan du skjøpe skiftbare deksler på den også ^^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Må anbefale Creative sin ZEN v jeg også ^^ Finn min for to dager siden og er storfornøyd, er jente selv, så den er søt og liten. Hvis du vil være ekstra søt, kan du skjøpe skiftbare deksler på den også ^^ 7949302[/snapback] joda, gikk for den selv.. so far so good. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå