Coffey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Internetten min har av en sær grunn tedens til å dette ut her og da. Spessielt når jeg laster ned ting. Det jeg da må gjøre, er å "reparer"- Veldig irriterende når jeg spiller, og når jeg laster ned, kan jeg ikke la den stå over netter. Noen som har et program som enten stopper den fra å dette ut, eller "reparerer" det automatisk for meg? Kom med forslag Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan prøve å oppdatere driveren til nettverkskortet / ruteren. Du sier ellers lite om hvordan du er koblet opp (rett fra isp-modem, trådløs ruter?? etc) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Du kan prøve å oppdatere driveren til nettverkskortet / ruteren.Du sier ellers lite om hvordan du er koblet opp (rett fra isp-modem, trådløs ruter?? etc) 7931202[/snapback] Jeg har trådløs, stemmer, glemte å si det ruteret er i naborommet...... Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Forsøk å koble med kabel og se om dette utbedrer problemet. Om ikke bør du oppdatere driver etc, eventuelt firmware på router og se om dette hjelper. Høres typisk ut som et tilfelle der det er et problem med den trådløse routeren, og ikke bredbåndet Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvilken router har du? som ovenfor kan det hjelpe å oppdatere drivere til den... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Hvilken router har du? som ovenfor kan det hjelpe å oppdatere drivere til den... 7933452[/snapback] SpeedTouch har jeg, står på boksen mer veit jeg ikke, ikke veit jeg noe om nettverkskortet heller, åssen sjekker jeg det? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvilken router har du? som ovenfor kan det hjelpe å oppdatere drivere til den... 7933452[/snapback] SpeedTouch har jeg, står på boksen mer veit jeg ikke, ikke veit jeg noe om nettverkskortet heller, åssen sjekker jeg det? 7933583[/snapback] høyreklikk på min datamaskin --> egenskaper --> trykk på fanen: maskinvare --> trykk på enhetsbehandling --> her skal det stå hvilken nettverkskort du har under "nettverkskort". Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 ka type nettverkskort har du? USB kort bruker og bli fort varme (stor belastning ved nedlastning og anna krevande traffik speling osv) og der etter kutter det tilkoblingen. Hadde det problem får ei stund sidan. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 ka type nettverkskort har du? USB kort bruker og bli fort varme (stor belastning ved nedlastning og anna krevande traffik speling osv) og der etter kutter det tilkoblingen.Hadde det problem får ei stund sidan. 7935018[/snapback] Leiter nå du og du for noen hjelpsomme folk det var her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Orka ikke skrive ned, så her får dere bilde Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Forventer svar nå asså! BTW, internetten funka i HELE natt nå men, nå er den DRITtreig, og ligger på 1,5 Mbits hva skjer? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kjører du trådløst via USB-adapteret ditt eller bruker du kabel? Nettverkskortet ditt (kablet) har driver som kan hentes på følgende nettside: http://www.viaarena.com/default.aspx?PageI...90&SubCatID=127 Men om det er det trådløse adapteret ditt som fører til problemet, må du nesten fortelle hvilket merke det er. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Orka ikke skrive ned, så her får dere bilde 7936003[/snapback] hvorfor har du deaktivert wireless 802.11 g USB adapter? siden den som er trådløs kort da? det er denne som skal kommunisere med trådløse routeren din... Endret 13. februar 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du må aktivere og oppdatere driverene til dem med ett rødt kryss på da det er de som faktisk "snakker" med routeren! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Orka ikke skrive ned, så her får dere bilde 7936003[/snapback] hvorfor har du deaktivert wireless 802.11 g USB adapter? siden den som er trådløs kort da? det er denne som skal kommunisere med trådløse routeren din... 7936546[/snapback] Sorry, litt gammelt bilde, da hadde jeg kabel, men ellers er den ikke rød! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Tror jeg har funni svaret! De jeg har ringa rundt er aktivert hos meg nå, og da virker det som det funker! Takk for alle svar alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå