Gå til innhold

Internetten detter ut!

Coffey

Anbefalte innlegg

Internetten min har av en sær grunn tedens til å dette ut her og da. Spessielt når jeg laster ned ting. Det jeg da må gjøre, er å "reparer"- Veldig irriterende når jeg spiller, og når jeg laster ned, kan jeg ikke la den stå over netter. Noen som har et program som enten stopper den fra å dette ut, eller "reparerer" det automatisk for meg?

Kom med forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan prøve å oppdatere driveren til nettverkskortet / ruteren.

Du sier ellers lite om hvordan du er koblet opp (rett fra isp-modem, trådløs ruter?? etc)

7931202[/snapback]

Jeg har trådløs, stemmer, glemte å si det ;) ruteret er i naborommet......

Lenke til kommentar
Hvilken router har du? som ovenfor kan det hjelpe å oppdatere drivere til den...

7933452[/snapback]

SpeedTouch har jeg, står på boksen :D mer veit jeg ikke, ikke veit jeg noe om nettverkskortet heller, åssen sjekker jeg det?

7933583[/snapback]

høyreklikk på min datamaskin --> egenskaper --> trykk på fanen: maskinvare --> trykk på enhetsbehandling --> her skal det stå hvilken nettverkskort du har under "nettverkskort".

Lenke til kommentar
ka type nettverkskort har du? USB kort bruker og bli fort varme (stor belastning ved nedlastning og anna krevande traffik speling osv) og der etter kutter det tilkoblingen.

Hadde det problem får ei stund sidan.

7935018[/snapback]

Leiter nå :w00t: du og du for noen hjelpsomme folk det var her :thumbup:

Lenke til kommentar
Orka ikke skrive ned, så her får dere bilde :w00t:

7936003[/snapback]

hvorfor har du deaktivert wireless 802.11 g USB adapter? siden den som er trådløs kort da? det er denne som skal kommunisere med trådløse routeren din...

7936546[/snapback]

Sorry, litt gammelt bilde, da hadde jeg kabel, men ellers er den ikke rød!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...