Gå til innhold

Playx.no - God butikk?


sexyback

Anbefalte innlegg

Bestilte om natten til den 28. feb og fikk varene 1. mars om kvelden. Det var imponerende. :)

8111532[/snapback]

 

Det var ikke dårlig nei. :)

Tilsvarende rask levering har jeg opplevd fra dvdhuset.no. Så de skal også ha skryt for meget rask levering. Dessverre har de som oftest veldig stive priser da, så blir sjelden jeg bestiller derfra.

 

Men tilbake til playX ja...de er veldig gode på pris, såfremt du ikke skal bestille mange dvd'er i en gang (da lønner det seg som oftest å ta turen i en av de andre nettbutikkene), men de er dårlige på rask levering.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte om natten til den 28. feb og fikk varene 1. mars om kvelden. Det var imponerende. :)

8111532[/snapback]

 

Det var ikke dårlig nei. :)

Tilsvarende rask levering har jeg opplevd fra dvdhuset.no. Så de skal også ha skryt for meget rask levering. Dessverre har de som oftest veldig stive priser da, så blir sjelden jeg bestiller derfra.

 

Men tilbake til playX ja...de er veldig gode på pris, såfremt du ikke skal bestille mange dvd'er i en gang (da lønner det seg som oftest å ta turen i en av de andre nettbutikkene), men de er dårlige på rask levering.

8111574[/snapback]

 

Nei, de er ikke dårlige på "rask levering". De sender alltid varene på samme dag eller dagen etter bestillingen kommer inn. Grunnen til at det tar lenger tid er at varene blir sendt fra Danmark. Playx sender varene raskere enn CDON, men de er ikke like kjappe som Platekompaniet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Playx lurer bevisst folk, det er min mening. De prøver å fremstå som en norsk side og en må lese litt grundig for å finne ut at de faktisk holder til i danmark. Her er det nok mange, jeg inkludert som har bestillt varer til over 200,- uten å være klar over at det kommer moms mm i tillegg. Greit nok at jeg burde gått igjennom alt før jeg la bestilling, men dumme meg så ".no-domene" så jeg antok som mange andre at dette var norsk. De anstrenger seg ikke mye for å få frem at de IKKE holder til i Norge. Fikk heller ikke noen "advarsel" om dette i min ordrebekreftelse. jeg fant allikevel ut dette få strakser etter bestilling, så jeg sendte en mail, om de kunne kanselere ordren, men ordren fikk de "sendt" avgårde fort som F, men svar på hendvendelsen uteble. De smilt nok da de så at ennå en idiot hadde gått på limpinnen.

 

Bestiller man varer til under 200,- så er det sikkert helt greit.

Lenke til kommentar

Herregud, hvis man synes at playx lurer folk, da er man ikke mye oppvakt..

 

Så du mener altså, bare fordi det står ".no", at det burde stå med bannere over hele siden "VI HOLDER TIL I DANMARK!!"? Og hvis det hadde stått det hadde vel folk klagd på at de ikke regnet moms med i prisen ellernoe -.-

 

Playx.no er en norsk side, men sender fra lageret til DVDStraX.com (som er i Danmark) så vidt jeg har skjønt det..

 

Så å si at playx lurer folk bevisst er rett og slett patetisk..

Lenke til kommentar
Herregud, hvis man synes at playx lurer folk, da er man ikke mye oppvakt..

 

Så du mener altså, bare fordi det står ".no", at det burde stå med bannere over hele siden "VI HOLDER TIL I DANMARK!!"? Og hvis det hadde stått det hadde vel folk klagd på at de ikke regnet moms med i prisen ellernoe -.-

 

Playx.no er en norsk side, men sender fra lageret til DVDStraX.com (som er i Danmark) så vidt jeg har skjønt det..

 

Så å si at playx lurer folk bevisst er rett og slett patetisk..

8187560[/snapback]

 

Det er din mening. Den må du få lov og ha! Jeg tror de i det fleste tilfeller er greie å ha med å gjøre (har selv kjøpt filmer til under 200,- der), men det gjør meg forbanna at de registrer varen som sendt kl. 0700 om morningen (Selvsagt ikke sendt så tidlig) selv om jeg sendte mail om at de kunne kansellere ordren dagen i forveien. Er Overbevist at de har fått min mail, men gitt en lang F*** og sent varene allikevel.

 

Det er min mening.

Lenke til kommentar

Vel jeg er ikke den som legger skjul på når jeg tar feil eller gjør en blemme.

 

Varene ble sendt ifølge ordrestatus selv om jeg ba dem kansellere ordre.

Fikk aldri noe svar på min hendvendelse.

 

Men det viser seg at de har kreditert meg beløpet og kansellert ordren. :thumbup:

 

Så her har de faktisk lyttet på kunden allikevel, så jeg må bare krype til korset og unskylde meg for mine uttalelser. :blush:

 

Vil bare anbefale dem å svare på mailene også, når dem får dem. Så slipper sånne som meg å drite seg ut! :ohmy:

 

 

Igjen, jeg beklager!

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Jeg har handlet mye på PlayX, og jeg må si de har skuffet mer og mer.

De gjorde det bra i begynnelsen(fikk Juiced Eliminator(ikke ett bra psp-spill) for en hundrelapp med alt av frakt og slikt.

 

Det siste jeg kjøpte derfra var spillet Chili Con Carnage, det ble sendt 10 dager etter lansering, og på en billig pris på 369, kom toll på 170.

 

har vurdert å kjøpe ps3-spill der, men tviler sterkt

Lenke til kommentar
Jeg har handlet mye på PlayX, og jeg må si de har skuffet mer og mer.

De gjorde det bra i begynnelsen(fikk Juiced Eliminator(ikke ett bra psp-spill) for en hundrelapp med alt av frakt og slikt.

 

Det siste jeg kjøpte derfra var spillet Chili Con Carnage, det ble sendt 10 dager etter lansering, og på en billig pris på 369, kom toll på 170.

 

har vurdert å kjøpe ps3-spill der, men tviler sterkt

8260550[/snapback]

Hva mener du at det har skuffet mer og mer? Fordi du måtte betale toll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...