Gå til innhold

Telenor ADSL er bra.


Anbefalte innlegg

Mange er misfornøyde. Det kan ha sammenheng med det stedet der man bor, kanskje, ikke vet jeg.

Jeg bestilte ADSL fra Telenor for litt over 3 uker siden. Jeg fikk alt jeg trengte etter ca. 2 uker etter bestilling og alt stemte og fungerte.

Jeg måtte dessverre dra på juleferie i dag, 20.12, som også var oppkoblingsdagen.

Til min begeistring fungerte linjen, og det var min novise kone som klarte å logge seg på og sjekke ut at linjen var i orden, og det var den da.

Jeg bor i sentrale Bergen og kanskje det er slik at Telenor er bedre på slike steder enn for eksempel på Finnmarksvidda, ikke vet jeg.

 

Telenor er et bra alternativ synes jeg og for meg er det enklere å bruke Telenor enn f.eks. NextGenTel etc.

 

+ til Telenor fra meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en selvfølge at de fleste firmaer har

glade kunder. Jeg lurer på hvor mange missfornøyde og glade kunder Elkjøp for eksempel har? Men fler tallet får i alle fall ikke det de blir lovet av telenor.

 

Hvis du tror at fordi du har ok linje og mange mange andre ikke har det, så er telenor flott for det?

 

Beklager min litt ufine måte å si dette på, men se rett på saken og ikke rundt den. Saken er det at telenor ikke har fullført ADSL prosjektet bra nok.

 

Jeg har ikke telenor og har alldri hatt eller prøvd å få telenor adsl. Men jeg arbeider med adsl'n dems hver eneste dag.

 

Ønsker selvfølgelig det beste for alle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja det er vel greit..

 

Konklusjonen må bli for dette som for mye annet, det som er godt nok for noen behøver ikke på langt nær være best ;^)

 

Alle med litt peiling skjønner at en løsning a la Nextgentel (PPPoA) er teknisk overlegen.

 

Prisen er god, uplink er god.. og er du student i Bergen eller Trondheim(?), muligens andre steder også, kan du få 2 mbit til 640kb pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...