dordar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal bruke et ferdigscript, og så vil jeg includere det inn i min side, ved hjelp av include. men når jeg gjør det så kommer det Fatal error: main(): Failed opening required Er det noe måte jeg includere enn allerede includert php fil?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det hadde hjulpet om du nevnte hvilket ferdigscript du bruker. http://no.php.net/function.main Lenke til kommentar
dordar Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 det kommer sånn på alle ferdig script. jeg har 0 peiling på php, men får alltid sånn at det er noe feil. orker ikke iframes.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er ikke alle script som er ment å bare inkluderes, det hadde hjulpet om du nevner hvilke script du prøver å inkludere. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 prøver å inkludere adp open directory. Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Må innrømme at jeg ikke helt forstod hva du mente Men tror denne siden vil hjelpe deg... Lenke til kommentar
gather Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Om scriptet ikke er skrevet for å kunne inkluderes direkte må du kanskje modifisere det noe slik at det vil fungere. Dette er spesielt med tanke på filbaner og lenker som kanskje blir annerledes. Endret 13. februar 2007 av gather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå