Achelous Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg holder på å legge inn "Murrine" engine, men får denne beskjeden når jeg kompilerer: checking for GTK... no configure: error: GTK+-2.8 is required to compile murrine hva gjør jeg?? (bruker ubuntu edgy) Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Den krever en eldre versjon av gtk enn du har, vet ikke om en vei rundt dette. Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Han kan vel backporte? I så fall: Søk fram pakken i synaptic, tast ctrl + e, velg versjon. Dette blir vel noenlunde riktig, er litt usikker, er trøtt og sitter på win xp.... Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 hva heter pakken da? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 den heter vel gtk et eller annet , virker ganske logisk Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) ...nærmere bestemt libgtk2-et-eller-annet. Man kan lete lenge vis man blar ned til G for å lete. EDIT: Denne tråden inneholder linker til ferdige Ubuntu Edgy pakker: http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=239378 Endret 13. februar 2007 av PHPdude Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 fikk det til nå! kikka etter den pakken, og fant dev pakken til det... var lurt å legge inn developmentfilene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå