PatSharpX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi har mistet fjernkontrollen til en Bang & Olufsen CRT skjerm. Hvis vi skal kjøpe en ny fra de så tror jeg det kommer på over 2000,- Så jeg leter etter en billig fjernkontroll som passer BO. Vet at BO er veldig sære slik at det er ikke alle som fjernkontroller som klarer å styre en BO tv. Takker for tips Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 *bump* ingen som vet om noen fjernkontroller som passer en BO tv? Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 *bump* ingen som vet om noen fjernkontroller som passer en BO tv? 7946517[/snapback] Tror Logitech Harmony skal være kompatibel med det meste som man kan bruke IR fjernkontroll på. I forumet hos Logitech kan man ta en kompabilitetstest ihvertfall.. Prøv den http://forums.logitech.com/logitech/board/...&message.id=838 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Ok takk, den er vertfall litt billigere enn en BO fjernkontroll Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvor gammel er TVen? Hvilken model? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Er vel 10år eller noe. Fikk den av bestefar Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Da var sikkert den orginale fjernkontrollen DENNE ? Saken med nyere B&O utstyr er at de sender på en mye høyere frekvens enn "vanlige" fjernkontroller. Derfor er det få universalfjernkontroller som kan styre B&O produkter. Logitech sine kan vel det, men jeg har hørt at de har problem med visse funksjoner... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ja det var nok den orginale fjernkontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå