jaswane Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hallo Skal kjøpe diverse utstyr til et trådløst WLAN: Dvs trådløs router, et PCI kort til en stasjonær samt et trådløst nettverkskort til laptop (pckort...). Jeg har funnet fram til to rimelige "pakkeløsninger" fra Dlink og Linksys (fra mpx.no som var det billigste jeg fant...) Jeg har hørt at man bør kjøpe utstyr i samme leverandør hvis mulig. Dlink_forslag.pdf Linksys_forslag.pdf Linksys kom på 1145,- Dlink kom på 889,- Spørsmålet er: Hva er best av Linksys og Dlink? Eller er det noen andre kombinasjoner som er lurere å kjøpe fra andre leverandører? mvh Andreas Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ville ikke anbefalt Dlink (helt og holdent grunnet på hva jeg har hørt om det merket). Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg vil anbefale Linksys. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Begge routerne du linker til er mindre bra (WRT54G tåler ikke så mye trafikk og D-link boksen er det endel som rapporterer om stadige reboots). Bytt til Linksys WRT54GL så blir du sikkert fornøyd. http://www.smallnetbuilder.com/routerchart...330-330-124.png Endret 13. februar 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå