Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utroskap eller ikke?

Gjest Gjest-gutt15

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest-gutt15

Heisann.

Jeg har et lite dilemma på en måte. Håper på gode svar og eventuelle retningslinjer.

Jeg har nå idet siste flørtet litt med en jente. Vi var sammen en kveld å så på film og koset oss og utover på kvelden så klinet vi. Det var skikkelig hyggelig og begge koset seg veldig mye, vi sendte meldinger senere på kvelden med litt sånne "kose-meldinger", men nå i det siste har det blitt stille, vi snakker ikke sammen lenger, ikke meldinger. Hun skylder på at hun ikke ser at hun har fått melding, eller at hun ikke ser det hver gang - Jeg er glad i hun. Og hun sa hun var glad i meg, men jeg begynner å tro hun bare sa det.

På den andre siden så har jeg en jente, som liksom alltid har vært en flørt med meg, og hun vil ha sex med meg, og har spurt om vi skal ha sex. Og jeg vurderer det sterkt, siden jeg føler meg klar for å ha sex, og har aldri hatt det før.

Hun jenten vet at det her kommer til å bli et engangs-tilfelle, og er med på det.

Det jeg lurer på da er:

Regnes dette som utroskap når jeg ikke er ilag med den første jenta, og ettersom hun ikke viser interresse for meg i det hele tatt? Jeg liker begge jentene, men jeg ser for meg at hvis jeg skal ha en langvarig forhold (som jeg ønsker) blir det med den første jenta, men hun er ikke klar for sex enda, noe som jeg føler jeg virkelig er klar for. Burde jeg da ha sex med den andre jenta, og se på det som "trening"? Eller burde jeg la være siden det katagoriseres som utroskap?

Takk,

Gutt15.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utro og utro.. Du er ikke i noe forhold, men hvordan tror du nr1 vill takle det, hvis hun finner ut at du raver rundt og knuller andre for å få; "Trening."? "Unskyld da, jeg knulla hu for deg! Det var for ditt eget beste!", tror du ikke hadde komt så langt med den der.

Du er 15år, haster det virkelig slik å ha sex?

Lenke til kommentar
Du er 15år, haster det virkelig slik å ha sex?

7930342[/snapback]

Nei, mener ikke at det haster. Og det var ikke sånn det skulle være ment heller. Men hun som jeg kanskje skal ha sex med vet at dette er et engangstilfelle og at det er mellom oss to. Jentene kjenner ikke hverandre engang, og jeg prøver om og om igjen nesten hver dag å få kontakt med "nr1" men får aldri respons, ikke så mye som en natta melding engang.

Synes det er litt dårlig med hensyn til at hun faktisk sa hun var glad i meg, og kysset meg utover på kvelden.

Lenke til kommentar

Du er ikke sammen med #1, og jo hardere du prøver, jo mindre interessant blir du. Glem henne og kos deg med hun andre (uten å virke desperat der heller, selvsagt).

For all del, smil og si hei når du møter henne hvis du fortsatt er interessert, men la henne jage deg i stedet for motsatt..

Hvem du har ligget med (og når, hvis det blir for avslørende) bør du ikke dele med noen. Kan innrømme at dere er venner (eller sammen, hvis dere er enige om det), men bare overse spørsmål om hvor langt dere har gått.

Du må selvsagt ikke la jenta/noen andre tro at du skammer deg over henne, men jenter får fort rykte på seg for å være horer, så det er bra å bli kjent som "diskret".

Lenke til kommentar

Er du interresert i den første jenten så ville jeg ventet litt med å gjøre det. Da er det i hvertfall null håp, vist hun finner ut du har ligget med en annen i mellomtiden. Snakk med henne og spørr henne ut om hun faktisk er interresert i deg eller ikke. Jenter er rare dyr og ikke alltid like lett å skjønne seg på. Men vist dette er en jente du liker så er det vel verdt å bruke litt ekstra tid for å finne ut om hun vil ha deg eller ikke?

Lenke til kommentar

Om du vil ha et forhold med hun første så burde du la vær å ha sex med hun andre. For om hun finner det ut så er det som sagt tidligere, over og ut. Men om hun ignorer deg så burde du vel skjønne at det kanskje ikke er gjensidig? Og om det er det så viser hun det på en veldig rar måte.

Skal gi deg et annet tips: Du er 15 år, du tror du kanskje er klar, men jeg tror du burde vente til du blir 16-17år. Jeg gjorde det første gang som 15-åring selv, angrer på at det ble gjort på så feil grunnlag... Men til gjengjeld så er jeg jo fortsatt sammen med henne som jeg gjorde det med da :)

Uansett hva som skjer så har du egentlig gjort det riktige, for det er jo på en måte en vinn-vinn situasjon med litte bitte granne tap :)

MVH

Nikrus

Lenke til kommentar

Jeg hadde også sex da jeg var 15, men jeg angrer ingenting. Skjønner faktisk ikke hva det er å angre over (med mindre man er dum/uheldig og får sykdommer og barn tytende ut).

Det går forresten an å ha hatt sex før man blir sammen med noen, så hvorfor skal han la være å ha sex fordi han kanskje har sjangs på en jente som ikke viser særlig mye interesse i han lenger?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt bestemt meg enda. Men om det skjer..

Hvordan liker dere jenter at guttene skal være nedentil? Glattbarbert? Litt hår? Middels hår? Masse hår?

Lenke til kommentar
Heisann.

Jeg har et lite dilemma på en måte. Håper på gode svar og eventuelle retningslinjer.

Jeg har nå idet siste flørtet litt med en jente. Vi var sammen en kveld å så på film og koset oss og utover på kvelden så klinet vi. Det var skikkelig hyggelig og begge koset seg veldig mye, vi sendte meldinger senere på kvelden med litt sånne "kose-meldinger", men nå i det siste har det blitt stille, vi snakker ikke sammen lenger, ikke meldinger. Hun skylder på at hun ikke ser at hun har fått melding, eller at hun ikke ser det hver gang - Jeg er glad i hun. Og hun sa hun var glad i meg, men jeg begynner å tro hun bare sa det.

På den andre siden så har jeg en jente, som liksom alltid har vært en flørt med meg, og hun vil ha sex med meg, og har spurt om vi skal ha sex. Og jeg vurderer det sterkt, siden jeg føler meg klar for å ha sex, og har aldri hatt det før.

Hun jenten vet at det her kommer til å bli et engangs-tilfelle, og er med på det.

Det jeg lurer på da er:

Regnes dette som utroskap når jeg ikke er ilag med den første jenta, og ettersom hun ikke viser interresse for meg i det hele tatt? Jeg liker begge jentene, men jeg ser for meg at hvis jeg skal ha en langvarig forhold (som jeg ønsker) blir det med den første jenta, men hun er ikke klar for sex enda, noe som jeg føler jeg virkelig er klar for. Burde jeg da ha sex med den andre jenta, og se på det som "trening"? Eller burde jeg la være siden det katagoriseres som utroskap?

Takk,

Gutt15.

7930250[/snapback]

nop, ikke utroskap. ikke no mere men :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...