shadowano Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hei Hvor finner man crop verktøyet i Adobe Premiere pro 2? Jeg trenger å bruke det på en film som har noen stygge kanter rundt hver frame. Og hvordan bruker jeg det? på forhånd takk:) Endret 12. februar 2007 av martin82 Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) oki, så fant jeg det plutselig ut. Fant fram til Effects flippen på window menyen, søkte fram crop og dro den på timelinen. Da dukker den opp i det midtre videovinduet på flippen effect controls. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg legger på tekst, på en svart bakgrunn før selve videon starter. Evt legger tekst oppå videoen. Fant ikke noe text-ting i effects vinduet... Endret 12. februar 2007 av martin82 Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 jammen fant jeg ikke en lur side: http://www.ehow.com/how_14450_add-text-over.html Jeg er flink å svare meg selv ja;) Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du burde kanskje også greid å finne det i brukermanualen? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg så i helpen, stod bare at det gikk an, men ikke hva jeg klikket meg fram til for å finne funksjonen. Men fant det nå ut selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå