x_sigmund_x Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Heisann Jeg har et Power Colour Radeon X1900Xt med 256mb minne og standard vifte. har tenkt å kjøpe vannkjøling til skjermkortet snart men må bare ha penger først er det noen som er flinke med klokking og har noen tips til hvordan jeg kan klokke kortet slik det er nå? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bare å klokke i vei det... 5-10MHz om gangen, først kjerne så minne, til det sier stopp i form av ustabilt system, artifacts, eller av varme. Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 ok... takk for hjelp:P Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Disse kortene pleier å være ganske så klokkevennlige faktisk. Har selv et slikt kort fra Sapphire som jeg kjører tester med på 705 på core og 1610 på minne. Dette med en zalman vf900 kjøler. Hvis du monterer vannkjøling kan du sannsynligvis klokke enda litt lenger. Vil anbefale Ati Tray Tools for klokking, enkelt å bruke, lett å sette opp forskjellige profiler, også kan du lett stille på volten på core og minne Mvh, Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå