LieX Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 har et lite spørsmål. Jeg gikk forbi et hus med veldig kule juletrelys i går. Da kom jeg til å tenke på at det hadde vært kult å ha inne i PC'n. Hva synes dere om det da ? Mikael Mathisen [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-12-04 18:29 ] Lenke til kommentar
hce Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: LieX skrev (2002-12-04 10:30):har et lite spørsmål.Jeg gikk forbi et hus med veldig kule juletrelys i går.Da kom jeg til å tenke på at det hadde vært kult å ha inne i PC'n.Hva synes dere om det da ? Lodd sammen en god bunte dioder i alle tenkelige farger og sett opp inni PCen? :smile: Lenke til kommentar
psychotm Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva med å få pcen til å spille glade jul hver gang du starter den opp. Blinkende lys og julemusikk Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Går fint å dra lysene gjennom en ledig slot-bracket, så er det bare å plugge kontakten i veggen. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hmmm.. hadde dette i fjor.. men da mått kabinett døra være åpen for i hadde ikje plexe! men det ble drit stilig!! Hadde sonne som blinket osv Lenke til kommentar
Dings Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg skal julepynte Laminatkabinett build 2 når jeg skal på LAN i romjulen :smile: 80 fargede julelys, 4m glittergirlander og noen bjeller+++ Det blir bra tenker jeg.. :smile: Hele greien blir å se på Switch som avholdes på Sandsli i Bergen i romhjulen.. (se sig.) Mvh. Dings PS: Julemodding er kult og alle her på overklokking burde gå forran som et godt eksempel. Folkens: Julepynt maskinene deres!! Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Her julepyntet en 15" skjerm, på innside!!! Ble sinnsykt bar:D Bilder vil selvfølgelig komme, men pga bursdag har jeg ikke tid i dag.. Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
warlord Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Noen som har tenkt på tempratur og luftgjennomstrømming i kabinettet?! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 16:18, skrev Fjøslukt:Her julepyntet en 15" skjerm, på innside!!!Ble sinnsykt bar:D Bilder vil selvfølgelig komme, men pga bursdag har jeg ikke tid i dag..Mvh.Fjøslukt Grattis med dagen :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå