sample Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei, jeg har kjøpt PC fra en liten bedrift. De installerte alle drivere, xp osv for meg og andre programmer som photoshop osv.. Men hvordan kan jeg være sikker på at de ikke har installert et program som kanskje spionerer pc-en min? Hjelper kanskje ikke bare å se i leggtil/fjern programvare!? Kanskje et program som kan hjelpe meg med å finne det ut? OS: XP Pro SP2 på forhånd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan kan du være sikker på at staten ikke har installert kameraer over alt i huset ditt? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Scan med antivirus. Men hvis du ikke stoler mer på dem, så burde du kanskje kjøpt PC-en hos noen andre..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er bedriften kjent for og drive med slikt? Navn på bedriften? men tviler på at di har gjort noe sånt... mvh anki Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ganske paranoid...? OM de hadde gjort noe slikt, OG noen hadde funnet det (som du prøver på) så hadde de ikke vært noe selskap lengre, da hadde de vært i fengsel... Du kan jo formatere å starte fra scatch da... Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Formater pc'n, kast den ut av vinduet og så send den på reprasjon et eller annet sted:P Burde virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå