andrvas Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så har tiden kommet for en ny russekro (om 1 måned), og da skal det være karneval! Altså, kostymer for de som ikke er klar over det. Så jeg har bestemt for å være en "vaskeekte" hip-hopper (gangsta?) for anledningen . Så da trenger jeg hjelp til å finne klær/smykker etc og alt annet dill-dall som trengs. Tips om butikker og spesifikke klar mottas med stor takk! Jeg drev også med en del breakdancing for noen år siden, og kjenner at det fremdeles sitter innarbeidet i kroppen, kanskje er det på tide å slippe ut breakdance-beistet inni meg som har vært innelåst alt for lenge? Kort fortalt, tips om klær (nettbutikker og spesifikke plagg) ønskes, kom gjerne også med tips til passende dansestiler (instruksjonsvideoer på nett?) også! mvh andrvas *Tenkte å poste denne i mote og utseende tråden, men følte det egnet seg bedre med eget emne. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ta et plagg på hodet, en baggy basketball drakt og mange BLING BLING og dans like teite danser som hip hoppere gjør. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Joa, for alle Hip-hopere gjør jo nettopp det! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ta et plagg på hodet, en baggy basketball drakt og mange BLING BLING og dans like teite danser som hip hoppere gjør. 7929870[/snapback] Tenkte meg noe i den stilen ja. Men hey, hip-hoppere som KAN danse ser jo ikke så veldig teit ut da . Må legge til at dette ikke skal bli min nye livsstil, bare én kveld dette skal vare, hehe. Óg, det skal selvsagt være litt humor i dette, viss noen skulle klare å tro noe annet...og prøv å unngå krangling om hvor teit/kult hip-hop er Endret 12. februar 2007 av andrvas Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 www.50-50.no 7930314[/snapback] Takker for link. Denne capsen må vel være noe av det mest hip-hopperske av capser som finnes? Kombinert med en litt for stor dongeri bukse, basket-singlet og tilhørende bling-bling så kan det vel bli riktigt så bra, eller hur? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Joa, for alle Hip-hopere gjør jo nettopp det! 7929990[/snapback] QFT. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ville heller satset på en New Era caps fra Stress.no LINK Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Æ veit ikkje koffer, men æ har en følelse av at ALLE i denna byen min går med capser av denne typen for tiden.. http://www.50-50.no/index.cgi?pid=76343 Tok bare et eksempel.. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ville heller satset på en New Era caps fra Stress.no LINK 7930438[/snapback] Ikke verst, ikke verst. Chicago Bulls er jo en klassiker. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Phat Farm, Ecko, Sean John, Rocawear, Enyce og Kangol er noen klesmerker du burde skaffe noe av da. Stress.no og basketballstore.no skal nok hjelpe deg litt. Hvis du har tenkt på New Era caps, gå for A-town eller Yankees (klassiker). Bare gjør deg selv og samfunnet en stor tjeneste og hold deg unna Flava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå