b-real Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Så får jeg fan ikke lov til å installerer IRC, hverken mIRC eller Xircon eller andre klienter Hvorfor tok jeg ikke med meg ei rw-plate! Urk..jj...så blir det forumet dah.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 http://www.mirc.no Har du Java kan du jo Irc`e derfra. Det gjorde jeg før. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Siten er blokkert slik som ALT annet som har med spilling og ting. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvordan kan du da bruke en CDRW ? http://www.mirc.no SKAL virke.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 http://www.mirc.no/ Siden kan ikke vises De har satt opp en firewall seff :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Noen som har hørt om et printer-virus? :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 heldigvis har vi brukerkontoer på skolen her. Så mirc ligger inne der, så det er bare å starte den rett derfra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-12-04 10:58):heldigvis har vi brukerkontoer på skolen her. Så mirc ligger inne der, så det er bare å starte den rett derfra Jeg skal gjøre det på fredagen...har sett meg lei på å bare ha forumet :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Ja du er vell knust nå... Vell vi har brukerkonto her og ,men jeg la inn IRC på kontoen min jeg :wink: Trodde ikke det virket i fjor da. Kom ikke inn på noen servere.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det er sinnsykt kjekt med bruker konto. jeg har mIRC, opera og DC liggendes der + noe annet dritt som winzip ect.. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 på skolen skal man gjøre skoleting og ikke fylle pc'ene med dritt! *hater folk som "misbruker" pc'ene* hilsen en som drifter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: arvjakob skrev (2002-12-05 18:46):på skolen skal man gjøre skoleting og ikke fylle pc'ene med dritt!*hater folk som "misbruker" pc'ene*hilsen en som drifter Så synd for deg. Hva som ligger på mitt området kan være akkurat det samme, pga det har ingen noe med. Om det så er 1000-excel ark eller om det er mirc kan være rivende likegyldig. Men folk som ramponerer og stjeler har jeg lite til over for Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Code: spam:net send * roflgoto spam Det er jo bare uskyldig.. trenger jo ikke å banne brukeren i én uke fordet? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vell jeg laster ned omkring 5-10gig om dagen på skolen jeg.. Synes det bare er morsomt jeg.. Men nå skal de koble oss fra fylkesnettet og til SkoleServern :sad: Det betyr at de kan sjekke om vi laster ned og at nettet vil gå MYE tregere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå