Iris_L Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg hjelper en venn med å lage en hjemmeside, men som mange av dere vet så er jeg ikke noe særlig flink i PHP enda. Jeg lurer derfor på om noen vil "oversette" hjemmesiden Volierer.nu til php. Det trenger bare å være en side, resten kan jeg jo gjøre selv. Jeg trenger også at den som hjelper meg setter inn et admin system på siden. Det er helt ferdiglagt, og jeg har det klart her Det skal ikke være noe problem om du kan php. Jeg tenker at det ikke er noen som vil gjøre dette gratis, så da kan jeg tilby dere å bruke dette ultimate adminsystemet til eget personlig bruk. Det er et flott system som legger til sider og redigerer disse. Bildeopplastning er også med. Hvis dette ikke frister så kan jeg sikkert få ordnet med noe penger. Jeg har prøvd litt selv, og jeg får det sånn halvveis til, det er bare de siste små stegene som klusser alt til for min del, men så er jeg jo som sagt rimelig dårlig når det gjelder php. Håper at noen ser muligheten til å hjelpe Kontakt meg gjerne på PM. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Høres kult ut, sendt PM Lenke til kommentar
eigan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hater å være for sen på slike poster Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Er bare å legge meg til på msn: [email protected] , så ser jeg hvem som snakker til meg først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå