Pysj Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Telenor følger etter Netcom og åpner nå for at man både kan sende gratis SMS og MMS til hverandre med Fri Familie. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg visste det! De oppfører seg som små barn! Kan de ikke for en gang skyld komme på noe som bare ene leverendøren har!? Lenke til kommentar
cellphone Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg visste det! De oppfører seg som små barn! Kan de ikke for en gang skyld komme på noe som bare ene leverendøren har!? 7929475[/snapback] joda.. men det var en god nyhet iallefall! Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan de ikke for en gang skyld komme på noe som bare ene leverendøren har!? 7929475[/snapback] Netcom hadde det i 2 uker med SMS. Nå får vi se hvor lenge Telenor har det med MMS. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan trenge gratis sms Lenke til kommentar
iCar Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det med gratis mms også innad familen er jo genialt, synd Netcom ikke har det, kanskje de også følger etter:) Lenke til kommentar
iopy2 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg visste det! De oppfører seg som små barn! Kan de ikke for en gang skyld komme på noe som bare ene leverendøren har!? 7929475[/snapback] Jeg vil jo tro at dette er positivt for oss forbrukere? Kan du tenke deg hva trådløs familie hadde vært i dag hvis ikke Telenor hadde konkurrert så pass aggressivt som de nå gjør? Og jeg syns så absolutt ikke Telenor oppfører seg som små barn, da hadde vel mottrekket vært å sette seg ned å sture, istedet for å møte konkurransen med et enda bedre tilbud? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ja ja, nå er det vel snart ingenting å betale for lenger! :!: Gjør noen noe som kan gjøre at de kan får en større andel av markedet, er det selvfølgelig slik at mange følger etter, og gjør det samme. Slik er det hvis man skal ha en del av kaka. Endret 13. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nok et bevis på at konkurranse kommer forbrukeren tilgode:-) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg visste det! De oppfører seg som små barn! Kan de ikke for en gang skyld komme på noe som bare ene leverendøren har!? 7929475[/snapback] Så det hadde vært bedre om de ikke kom med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg