Avløpsrens Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei! Jeg skal kjøpe pc, men har fått negative tilbakemeldinger på skjermkortet. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321530 Skal spille BF2, COD 2/3, FM, FIFA osv... om det er for svakt, hva bør jeg kjøpe? (Vil ikke bruke mer en 700kr) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 7300gs er ikke å anbefale nei... er vell noe av det dårligste på 7xxx serien til nvidia... COD 3 har vell ikke kommet til pc ennda... men dette korte bill få problemer med cod2 og bf2 viss du skal ha noe grafikk som er bra... Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem. Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem.Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt. 7929485[/snapback] Det er faktisk lettere å se fienden med dårligere grafikk, spesielt hvis du setter fargene til 16bits i tillegg... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem.Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt. 7929485[/snapback] Det er faktisk lettere å se fienden med dårligere grafikk, spesielt hvis du setter fargene til 16bits i tillegg... 7929820[/snapback] Samme på cs det... men det skal være litt sjarm med spillet også Lenke til kommentar
Mr-holmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt i svakeste laget for BF2 hvis du skal spille online spør du meg. Har du dårlig grafikk blir det vanskeligere å se bad guys ie. de ser deg før du ser dem.Kjører på en 7600GT og der er akkurat nok til at det går akseptabelt. 7929485[/snapback] og jeg ser da alle fiender bra jeg med mitt 7600gt kort. Jeg kan spille med alt på high og 4x aa uten lagg online med mitt 7600gt Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, men hvilket kort bør jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hvis jeg var deg ville jeg ha samlet sammen litt mer penger, og kjøpt et Dette kortet her( Radeon x 1900gt) Dersom du syntes det er mye, så får du et Xfx 7600gt til 1150kr. det er også et mye bedre kort en det du har valgt. Du tenker kanskje " hadde egentlig ikke tenkt til å bruke mer en 700kr på skjermkort" men det ville jeg absolutt gjort Siden skjermkortet i pcen vil bli en skikkelig flaskehals, og når du skal spille er ikke det noe artig akkurat. Mvh Mr.Nauz ps: Når det gjelder 16 bit så er det sant at det kan ha taktiske fordeler. Feks på cs 1,6 kan man fint se igjennom en røykgranat dersom man har 16 bit. Men herregud, det handler jo ikke kun om å vinne, men å ha det gøy. Bf2 er mye mer morsomt å spille dersom grafikken er pen Har selv et 7600gt som jeg har overklokka en del. Kjører bf2 i 1284x 1024 med alt på high uten det minste problem Endret 13. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvis jeg var deg ville jeg ha samlet sammen litt mer penger, og kjøpt et Dette kortet her( Radeon x 1900gt) Dersom du syntes det er mye, så får du et Xfx 7600gt til 1150kr. det er også et mye bedre kort en det du har valgt. Du tenker kanskje " hadde egentlig ikke tenkt til å bruke mer en 700kr på skjermkort" men det ville jeg absolutt gjort Siden skjermkortet i pcen vil bli en skikkelig flaskehals, og når du skal spille er ikke det noe artig akkurat. Mvh Mr.Nauz ps: Når det gjelder 16 bit så er det sant at det kan ha taktiske fordeler. Feks på cs 1,6 kan man fint se igjennom en røykgranat dersom man har 16 bit. Men herregud, det handler jo ikke kun om å vinne, men å ha det gøy. Bf2 er mye mer morsomt å spille dersom grafikken er pen Har selv et 7600gt som jeg har overklokka en del. Kjører bf2 i 1284x 1024 med alt på high uten det minste problem 7933875[/snapback] Enig der. Jeg takler ikke å spille BF2 uten å ha omtrent alt på high Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Er ATI X1650 PRO noe bra? Har sett på en annen pc til ok pris.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323786 Begynner å bli litt desperat nå...Takker for alle svar Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er bedre! Generelt så er hele pcen du har der litt bedre Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Det er greit, da bestiller jeg den! BTW, trenger mus&tastatur, skjerm, headsett, men dette er vel ikke rette tråden til å diskutere det, så har du et forslag send en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå