Gå til innhold

[Bruk emnefeltet fornuftig!]


FaintedGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cpu-tempen din bør vel holdes så lav som mulig, og jeg mener å ha lest at die temp til XP 1800+ ligger på 100 grader celcius. Prosessoren begynner å bli ustabil lenge før du komemr til 100, så i den grad det er mulig ville jeg nok holdt min under 55/60 grader.

 

System temp er jeg litt mer usikker på, min ligger på rund 30 grader....

Lenke til kommentar

den bråker faktisk ikke så JÆVL* da, har en kamerat som BARE har cpu vifte den bråker mer enn min med 3kab, cpu OG skjermkort vifter....

 

 

har viftekjøling med Arctic Silver 3 og den hjelper en del....

 

_________________

Jeg er genial :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Eurofighter på 2002-12-04 10:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:


gh3tt0 skrev (2002-12-04 10:19):

Quote:

min XP2000+ er 33-35º idle og strekker seg til hele 42-45 ved load


 

Tysk flymotor eller vannkjøling?
:grin:

Er det bare tyske flymotorer som støyer. :grin: Har du ikke noen stabilitets problemer så har det ikke så mye å bety hva tempen er. Men eg sier at minst mulig temprature er best uten en flymotor på cpu'en.
Lenke til kommentar

maskinen min bråker jo den også da men jeg hører det ikke når jeg sitter med headset og spiller eller hører på "høytaler musikk" :smile:

Har en Glacialtech CPU kjøler :smile: bra temp og veldig stabilt......i win2k har jeg ingen bluescreens og maskinen har enda ikke låst seg...... :smile: (snart 3mndr gammel maskin) i de 4 dagene jeg hadde winXP (helt først da jeg fikk maskinen) så hadde jeg mer bluescreens enn jeg noen gang har hatt med win98 + at den reboota no inni hælv***s mye...men det var pga at winXP ikke likte all hardwaren min :smile:

Lenke til kommentar
Quote:


Eurofighter skrev (2002-12-05 13:24):

maskinen min bråker jo den også da men jeg hører det ikke når jeg sitter med headset og spiller eller hører på "høytaler musikk" :smile:

Har en Glacialtech CPU kjøler :smile: bra temp og veldig stabilt......i win2k har jeg ingen bluescreens og maskinen har enda ikke låst seg...... :smile: (snart 3mndr gammel maskin) i de 4 dagene jeg hadde winXP (helt først da jeg fikk maskinen) så hadde jeg mer bluescreens enn jeg noen gang har hatt med win98 + at den reboota no inni hælv***s mye...men det var pga at winXP ikke likte all hardwaren min :smile:



Nja det er ikke så merkelig at win2k kan være mye bedre på enkelte pc'er. Mitt system er snart to år og er vedig stabile på begge os'ene. Du burde installere winxp sp1 neste gang du finner det for gått til å prøve xp en gang til?
Lenke til kommentar

jeg hadde winXP sammen med SP1 (tror jeg.....var iallefall en update som tok tid)

Oppdaterer ALLTID OS så lenge jeg har tilgang til internett og jeg har tid til det :smile:

 

Grunnen til ustabiliteten var nok nettverkskortet mitt (Belkin), tror ikke den var "godkjent" i bruk med XP.......

 

_________________

Den 2002-12-05 19:17, skrev gthaman:

"Jeg fikk en IDE , men husket ikke hva jeg SCSI"

 

[ Denne Melding var redigert av: Eurofighter på 2002-12-06 09:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...