Gå til innhold

Hjelp med kjøp av PDA

joakimnor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man kan shrinke hele DVD filmer t et minnekort..

7974362[/snapback]

Seriøst? :dribble:

Noe så fett, da blir der PDA på meg neste gang ihvertfall. :)

Har alltid drømt om å se ordentlig film på telefonen og ikke bare sånne ræva filmklipp.

HTC TyTN eller I-Mate K-Jam...

8056273[/snapback]

Bruk PocketDivXConverter til å konvertere filmer fra ulike formater til DivX/Mp3, og bruk TCPMP til å spille dem av med. Du kan bruke både Smartphones og Pocket PCer til å spille av film...

I-Mate K-Jam (som i praksis er samme telefon som Qtek 9100) begynner faktisk å bli litt gammel. Jeg ville anbefalt HTC TyTN hvis du har råd, eller HTC P4350. Matsern er jo også programforpliktet til å nevne også I-Mate sin nye (og sikkert fantastiske ;)) Ultimate serie (som dessverre ikke har kommet enda), og diverse andre finnes jo...

Det finnes måter å få tak i WM6 på (f.eks. til TyTN), men det er kanskje ikke enkelt for alle (man må være litt guru og ha litt "gøts")...

Endret av moskus
Lenke til kommentar
man kan shrinke hele DVD filmer t et minnekort..

7974362[/snapback]

Seriøst? :dribble:

Noe så fett, da blir der PDA på meg neste gang ihvertfall. :)

Har alltid drømt om å se ordentlig film på telefonen og ikke bare sånne ræva filmklipp.

HTC TyTN eller I-Mate K-Jam...

8056273[/snapback]

Bruk PocketDivXConverter til å konvertere filmer fra ulike formater til DivX/Mp3, og bruk TCPMP til å spille dem av med. Du kan bruke både Smartphones og Pocket PCer til å spille av film...

I-Mate K-Jam (som i praksis er samme telefon som Qtek 9100) begynner faktisk å bli litt gammel. Jeg ville anbefalt HTC TyTN hvis du har råd, eller HTC P4350. Matsern er jo også programforpliktet til å nevne også I-Mate sin nye (og sikkert fantastiske ;)) Ultimate serie (som dessverre ikke har kommet enda), og diverse andre finnes jo...

Det finnes måter å få tak i WM6 på (f.eks. til TyTN), men det er kanskje ikke enkelt for alle (man må være litt guru og ha litt "gøts")...

8059111[/snapback]

Ultimate serien var rå. Ihverfall noen av dem...

P4350 er jo ikke så kul men TyTN er jo ganske kul egentlig, liker tastene ;)

Lenke til kommentar

Jeg bekrefter dette herved: Dette ble fortalt av Principal Engineer som gikk fra firma x til firma y - eyes to eyes - han sa det var opp til operatører - men de ønsket ikke å ta noen slike kostnader. Og utenfor Norge selges jo HTC som operatør brandinger, og HTC vil vel at operatørene skal bruke pengene sine på å få laget ROM-oppgraderinger. Slik jeg ser det leverer HTC PDAer og Smartphones og tenker ikke så mye på hva som skjer når de er levert - og slik har det jo blitt i "konsument-markedet" telecom :)

Men...rykter finnes overalt innen dette markedet ;)

Windows Mobile 6 - HTC sier de ikke kommer med oppgraderinger.

Det er jo enda basert på "hear-say" og ikke bekreftet, men uheldigvis kan det jo se ut som det går den veien... :(

8053267[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg bekrefter dette herved: Dette ble fortalt av Principal Engineer som gikk fra firma x til firma y - eyes to eyes - han sa det var opp til operatører - men de ønsket ikke å ta noen slike kostnader.

8113084[/snapback]

Beklager, men en bekreftelse fra en "konkurrent" teller nok dessverre ikke... ;)

Ikke misforstå, du har helt sikkert rett, men som en bekreftelse taler din ansettelse mot deg i denne "saken". :D

Lenke til kommentar

Tror du en Principal Engineer står og forteller usannheter til en tidligere kollega som står med en HTC Hermes (Opprinnelig i-mate JASJAM) men med HTC TyTN ROM på? ;-) Vel, det kan være at jeg og han snakker sant, men for HTC kunder sin skyld får vi håpe en offisiell WM6 oppgradering kommer. Da burde de ha den klar april-juni i hvertfall..

Jeg bekrefter dette herved: Dette ble fortalt av Principal Engineer som gikk fra firma x til firma y - eyes to eyes - han sa det var opp til operatører - men de ønsket ikke å ta noen slike kostnader.

8113084[/snapback]

Beklager, men en bekreftelse fra en "konkurrent" teller nok dessverre ikke... ;)

Ikke misforstå, du har helt sikkert rett, men som en bekreftelse taler din ansettelse mot deg i denne "saken". :D

8113192[/snapback]

Lenke til kommentar

Mener jeg leste HTC Vox kjem mars/april..og det har jo ikke kommet noen TyTN ROM oppgraderinger, bortsett fra Operatør Konfigurator + Reconnect i Extended_Rom ;-) Så du også mener HTC er trege med ROM oppgraderinger, eller er du bare realistisk? ;-)

Personlig og generelt syntes jeg PDA leverandører er for dårlige til å holde datoer..kjipt!

Da burde de ha den klar april-juni i hvertfall..

8116051[/snapback]

Selv om de skulle komme med en oppdatering, så tror jeg at tidsrommet april-juni er noe optimistisk... ;)

8120941[/snapback]

Lenke til kommentar
Mener jeg leste HTC  Vox kjem mars/april..og det har jo ikke kommet noen TyTN ROM oppgraderinger, bortsett fra Operatør Konfigurator + Reconnect i Extended_Rom ;-) Så du også mener HTC er trege med ROM oppgraderinger, eller er du bare realistisk? ;-)

Personlig og generelt syntes jeg PDA leverandører er for dårlige til å holde datoer..kjipt!

8126263[/snapback]

Det har ikke kommet noen ny ROM til TyTN pr. dags dato, men den tror jeg ikke er langt unna. En eventuell WM6-oppgradering vil nok være vesentlig lengre unna, for å være helt realistisk.

Lenke til kommentar

Det har kommet en Extended ROM oppgradering til HTC TyTN. Var det jeg mente :-)

Mener jeg leste HTC  Vox kjem mars/april..og det har jo ikke kommet noen TyTN ROM oppgraderinger, bortsett fra Operatør Konfigurator + Reconnect i Extended_Rom ;-) Så du også mener HTC er trege med ROM oppgraderinger, eller er du bare realistisk? ;-)

8126263[/snapback]

Det har ikke kommet noen ny ROM til TyTN pr. dags dato, men den tror jeg ikke er langt unna. En eventuell WM6-oppgradering vil nok være vesentlig lengre unna, for å være helt realistisk.

8129052[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...