Döden Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er ikke så rart at hypen rundt PS3 er stor når sjefen kommer med slike uttalelser 7929334[/snapback] Det er ikke rart "hypen" rundt PlayStation er så stor når folk faktisk tror på slike uttalelser. Jaja, folk er dumme. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Greia er at slike tråder ikkje bør vere lov. Fanboy-møkk, rett og slett.Då synes eg det berre er passande å sei det som det er i tråden. Då var den rapportert og. Antek fleire har gjort det same. 7929862[/snapback] Går det virkelig ikke an å ta en slik tråd som en spøk, og se det morsomme med den? Lenke til kommentar
patham Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi må le så mye som mulig for tiden for her inne blir folk lett irritert. Ken Kutaragi er jo en idiot uten like, snakker snakker snakker og tenker etterpå ops var vist ikke riktig alikevel. Så han kan vi le av så mye vi bare orker for han fortjener ikke annet. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Det er jo tydeligvis Playstation tilhengere som føler seg støtt av denne tråden. De får heller lage sin egen tråd de kan leke seg i. Det er mulig at det finnes tråder som går over streken her på forumet, men DENNE er ikke en av dem. Sitatene må taes med humor. Det var et par av de jeg ikke hadde lest før så da synes jeg absolutt tråden har livets rett. Endret 12. februar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
patham Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Greia er at slike tråder ikkje bør vere lov. Fanboy-møkk, rett og slett.Då synes eg det berre er passande å sei det som det er i tråden. Då var den rapportert og. Antek fleire har gjort det same. 7929862[/snapback] Verken du eller andre Fanboysa har noe som rett til å klage i det hele tatt. Stopp opp, spol tilbake og tenk på hva dere alle sa om Wii og 360. Morsomt å klage på alle andre men når det kommer noe mot det dere er så sinnsykt glad i da er det med en gang galt. What goes around, comes around Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Kanskje nokon kunne lage ein tilsvarande tråd med avanore-sitat? Kay Endret 12. februar 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Det vi burde diskutert i denne tråden er om det er lov å markedføre produkter med slike uttalelser Jeg synes det ikke skulle vært det. Det gjelder for alle firmaer, produkter og ting som selges til kunder Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 eg tror vi må skille mellom ps3 og ken keturagi her... hitler hadde sine meininger, men eg trur ikkje tyskerene hadde likedan.. kansje en dårlig samenligning...men uansett...sony liker vel like lite som oss uttalelsene hans, vi kan le av det, mens sony blir satt i dårlig lys..dei kan liksom ikkje sei noko til han heller for han var jo sjef for PS avdelinga... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Utrolig at folk i USA ikkje har lagt søksmål som omfatter slike ting, der går jo alt ann Eller har eg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Var det sagt noe negativt om PS3 i første post? Så bare en mengde sitater som var "over the top" jeg. Når du tolker det som et angrep på Sony/PS så vitner det vel kanskje om at noen er litt vel hårsåre. Les no før du kommenterar Verken du eller andre Fanboysa har noe som rett til å klage i det hele tatt. Stopp opp, spol tilbake og tenk på hva dere alle sa om Wii og 360. Morsomt å klage på alle andre men når det kommer noe mot det dere er så sinnsykt glad i da er det med en gang galt. Det var den eg svarte på. Her blir eg forøvrig kalt fanboy. Og eg har visst slengt dri om 360 og Wii tilbake i tida og får eg høyre! Nokon syns visst det å ville ha lyst på ein konsoll kvalifiserar til fanboy, så lenge det er "feil konsoll". Beklagar, men slike håplause anklagingar utan nokon form belegg bryr meg ikkje i det heile tatt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 No kjem nok moderator og fjernar tråden snart. Har eg sagt noko nedsettande om 360og Wii? Finn gjerne fram noko. Eg har nemleg ikkje det ser du. 7929935[/snapback] Var det sagt noe negativt om PS3 i første post? Så bare en mengde sitater som var "over the top" jeg. Når folk tolker det som et angrep på Sony/PS så vitner det vel kanskje om at noen er litt vel hårsåre. 7929963[/snapback] "LITT" hårsåre, veldig hårsår er vel det rette ordet! Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Haha, Kennyboy får det sagt! Bra at Sony har sin egen Sven-O såpass høyt i staben, istedet for de vanlige kjedelige Gates-klonene som mangler evnen til å fremstå som stormannsgale eksentrikere. Lenke til kommentar
patham Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Shredlord tok bare posten din og quota den på den måten kanskje feil å ta med deg så beklager. Skal ha alle 3 selv så ikke ta den feil konsoll heller Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) pøh sulle jeg føle meg støtt... gidder ikke se på det som negativt når de som holder med det svake hold .. ler av det og synes det er morosomt...jeg synes han hadde noen gode poeng jeg Endret 12. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så slutter man å diskutere om tråden har livets rett eller ikke. Om man ikke liker tråden så kan man holde seg unna, man må ikke bite på alle provoseringer som kommer og med såpass ytringsfrihet som tillates her inne så må man bare innse at provoserende uttalelser vil komme og vil bli akseptert, intil en viss grense. Det er da voldsomt så ampre folk er over hverandre her i denne kategorien, det overgår jo selv PRS delen. Ikke det at det er aktuelt å nekte en FRP'er å opprette tråder med sterk kritikk av SV. Selv om nok mange SV'ere ville blitt provosert av det (og vice versa). Så kan man kanskje fokusere litt mer på hva som skrives og ikke hvem som skriver det. Rapporteringer er mottatt, man merker fort om tråden blir stengt eller ikke. Så er dere informert om akkurat den biten Får se om jeg skal ta og rydde litt opp i tråden. Reaksjon på moderering er alltid ønskelig, men det gjøres på pm. Svar til dette innlegget i denne tråden er off topic og vil bli slettet uten videre varsel. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Eg tenkte no eg skulle fylgje avanore sitt råd, sidan tråden tydelegvis har noko for seg(?). Bill Gates, sitater: "640 K ought to be enough for anybody."-- Bill Gates, 1981 "I believe OS/2 is destined to be the most important operating system, and possibly program, of all time. As the successor to DOS, which has over 10,000,000 systems in use, it creates incredible opportunities for everyone involved with PCs." -- Bill Gates - OS/2 Programmer's Guide "The Internet? We are not interested in it" -- Bill Gates, 1993 "Sometimes we do get taken by surprise. For example, when the Internet came along, we had it as a fifth or sixth priority." -- Bill Gates, Juli 1998 In response to Java: "Anybody who thinks a little 9,000-line program that's distributed free and can be cloned by anyone is going to affect anything we do at Microsoft has his head screwed on wrong." -- Bill Gates "Microsoft Products are Generally Bug Free" -- Bill Gates "There are people who don't like capitalism, and there are people who don't like PCs, but there's no one who likes the PC who doesn't like Microsoft."-- Bill Gates Alle likar kapitalismen, microsoft sine bug-frie program, og alle hatar JAVA, sjølvsagt. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Det kan kanskje være greit med litt Microsoft sitater: Microsoft has had clear competitors in the past. It’s a good thing we have museums to document that.-Bill Gates Nobody is concerned anymore about backwards compatability. We under promised and over delivered on that. -Peter Moore Next generation games will combine unprecedented audio and visual experiences to create worlds that are beyond real and they'll deliver storylines and gameplay so compelling that it will feel like living a lucid dream. The result is a state where you achieve the perfect mind-body equilibrium as you forget your physical surroundings and you become completely immersed in the game itself; this controller becomes an extension of your body, it becomes the gateway to the Zen of gaming. -Peter Moore Håper ikke dette fornærmer noen Endret 12. februar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Next generation games will combine unprecedented audio and visual experiences to create worlds that are beyond real and they'll deliver storylines and gameplay so compelling that it will feel like living a lucid dream. The result is a state where you achieve the perfect mind-body equilibrium as you forget your physical surroundings and you become completely immersed in the game itself; this controller becomes an extension of your body, it becomes the gateway to the Zen of gaming. -Peter Moore Håper ikke dette fornærmer noen 7930243[/snapback] Vel, Mass Effect kommer jo snart så... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) snip7930236[/snapback] jojo, morsomme sitat det der, men desverre så hører ingen til her i konsoll delen på forumet. Endret 12. februar 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) "Microsoft Products are Generally Bug Free"-- Bill Gates Hahahaha dette sitatet må vel være det mest tåpelige sitatet i denne tråden. Slår alle Ken sine tilsammen. Skulle ha vært, Microsoft Products are Generally full of bugs, and after 2-3 years and 1000 bugfixes it is only half full of bugs. Og dette gjelder også konsoller siden xbox 360 er ett microsoft produkt, og har vist at det ikke er på langt nær bugfritt. Verken hardware eller software. Ikke at de andre konsollene er helt frie for bugs heller. Endret 12. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg