Gå til innhold

Ken Kutaragi sitater. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, herlige sitater. PS3 kommer til å bli konge, mens Xbox 360 blir han onde prinsen som prøver å ta over landet med juks.

Jeg liker sånne tråder som dette, de viser så mye om trådstarterene!

Og i en slik tråd som kun er laget for å irritere "motstanderene", må det jo være lov å ta igjen med kritikk av Xbox 360.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar

Tror ikke det hadde blitt stille uansett ... Folk på dette forumet har en tendens til å se veldig svart på hvitt. Inkludert undertegnede (noen få ganger :p ). Uansett hadde vi funnet noe å krangle om. Men, vi trenger egentlig ikke flere slike tråder, da vi har diskutert disse uttalelsene SÅÅÅÅÅ mange ganger allerede opp og ned fram og tilbake. Uttalelsene har vært arrogante og teite, som regel fra både Sony og Microsoft. Egentlig så burde vi klare å heve oss over dette.

Lenke til kommentar
Haha, herlige sitater. PS3 kommer til å bli konge, mens Xbox 360 blir han onde prinsen som prøver å ta over landet med juks.

7929684[/snapback]

Det viser også mye om de som svarer :p

7929693[/snapback]

Det gjør det jo, derfor gjelder det å ta en avbalansert holdning. Selv syns jeg vel at de to konsollene virker ganske jevne, men den håpløse holdningen til enkelte xboxfans her inne gjør jo at jeg får mer lyst til å forsvare PS3 enn å trekke fram xbox360 sine positive sider.

Dette til tross for at jeg skal gå til innkjøp av en 360 med det nærmeste.

En spillkonsoll er en bunke elektronikk pakket sammen, det er ikke lillesøstra di. Det virker det som det er en del som har glemt.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar
nei men jeg er ganske sikker på at kommer til og gjøre det :yes:  :whistle:

7929769[/snapback]

Du får leve i håpet :thumbup: , nei da, tror PS3 blir en god maskin jeg når utvikleren får tuklet litt mer med cell, slik at vi ikke bare får porter med høy FPS drop osv :)

(Og dette sier jeg som ikke skal ha PS3 engang, begynner å bli gal jeg :blink:)

Endret av mX
Lenke til kommentar
skjønne ikkje heilt kva du meine der Mala...

eg kjøyre no scart pluggane inni bakhode kvar gang eg skal ta meg ein time med ps2'oen...:p

7929811[/snapback]

Jøss, eg har enda ikkje kommet meg ONLINE på PS2. Sku få tilsendt nødvendig styr...fekk ein demo disc. Fikk ihvertfall spil SotC her da :love:

Hadde neppe brukt PS2 online likevel :p

Lenke til kommentar
Dette får min pris som verste ide nokonsinne til ein tråd.

"Synes dette fortjener en tråd".

Det gjer det absolutt ikkje.

7929836[/snapback]

Er vel en ganske god knippe sitater det der. Er vel faktisk mulig å se det humoristiske i det og ikke ta ting så forbanna seriøst.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
skjønne ikkje heilt kva du meine der Mala...

eg kjøyre no scart pluggane inni bakhode kvar gang eg skal ta meg ein time med ps2'oen...:p

7929811[/snapback]

Jøss, eg har enda ikkje kommet meg ONLINE på PS2. Sku få tilsendt nødvendig styr...fekk ein demo disc. Fikk ihvertfall spil SotC her da :love:

Hadde neppe brukt PS2 online likevel :p

7929844[/snapback]

nei online delen te ps2 er eit makkverk...ha prøvd f1 online på ps2 ein gang...den lobby funksjonen mellom løpene var tragisk...var ikkje vert strevet med all den registreringa og oppkoblinga..

Lenke til kommentar
Dette får min pris som verste ide nokonsinne til ein tråd.

"Synes dette fortjener en tråd".

Det gjer det absolutt ikkje.

7929836[/snapback]

Agreed :)

7929684[/snapback]

Klarer du ikke se humoren i tråden så er det bare rapportere den

Synes den er morsom jeg da

7929852[/snapback]

Been there, Done that :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...