Gå til innhold

Playstation 3 reklame

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men Cell er jo bare en del av komponentene i PS3, det er jo ikke selve CPU'en de ønsker seg, det er vel heller maskinen, og spillene  ? for min del ihvertfall, så var ikke den reklamen noe som hadde fått meg interessert i PS3.

7933292[/snapback]

Viss alt bare hadde handla om gode spel kunne vi like godt holdt oss til PS2 (sett frå Sony-synspunkt). Poenget med å fokusere på Cell er at dette er noko heilt nytt som er ulikt alt vi har sett tidlegare og vil heve underhaldningsverdien fleire hakk. Cell er noko av det som gjer PS3 overlegent alt vi har sett tidlegare. Sånn eg ser det er dette grunnen til at dei fokuserer på Cell i denne reklama.

Nuvel -- er kansje småintressant det dei fortel, men dei skulle fortalt det på ein heilt anna måte. 1 minutt inni denne reklamen kjeda eg meg så jævlig (unnskyld fransken) at hadde eg satt med ein fjernkontroll i handa, hadde eg skifta rett til animal planet, evt Discovery channel. Reklamen var heilt total ubrukeleg inntil Motorstorm videoen kom, den varma godt -- syns eg hørte Pendulum med kremlåten Slam når eg såg det.

7933589[/snapback]

Som eg nemnte tidlegare så syns eg det var ein fin måte å fortelje og visualisere kor bra Cell er. Dei har og fleire andre reklamer der fokuset ligg på Cell. Eg viser og til mitt tidlegare innlegg om at reklama truleg ikkje er retta mot oss i Noreg, men mot den amerikanske marknaden.

Lenke til kommentar

Nå må dere snart slutte å linke til dårlige youtube-videoer..

Filmene ligger uansett på www.playb3yond.com i mye bedre kvalitet, der er det også annet kuult, som rollover-to interact på reklamen, og info og lignende om spill, og lenker til hjemmesidene.

Det er forøvrig etter min mening en av de best designa websidene jeg har sett.. Kanskje bare Killzone (PS2-original'en) websiden som er enda tøffere, spessielt for reklamesider. :)

Lenke til kommentar
Det er forøvrig etter min mening en av de best designa websidene jeg har sett.. Kanskje bare Killzone (PS2-original'en) websiden som er enda tøffere, spessielt for reklamesider. :)

7968553[/snapback]

Greit da, killzone har bra hjemmeside :D

Nå skal vi diskutere den beste hjemmesiden nå da

Synes GoW er den beste

Endret av avanore
Lenke til kommentar
En annen grunn til at dem fokuserer på CELL er vel at dem ikke har spill å vise frem :) hehe, synd det.

7970903[/snapback]

Tenkte i noenlunde samme baner eg også, vert veldig lite fokus på spillene i disse reklamene her.

7971000[/snapback]

Disse reklamene er jo laget for å vise hvor kraftig PS3 er iforhold til hva annet som er der ute. Å med det så vil man jo tenke seg at spillene er på høyde med teknologien som blir vist. De forteller halve sannheten og håper at du skal trekke den andre i posetiv retning. Men alle har jo slike holdningskampanjer. De fleste 360 reklamene som var når konsollen var ny, var ikke om spillene, men opplevelsen. Å det er hovedsakelig det de markedsfører her, ikke spill med opplevelsen man får med PS3 eller 360 når den kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...