Gå til innhold

Playstation 3 reklame

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, fikk ikke mere lyst på ps3 nå. Hvis de først skal ha sånne lange reklamer bør de ha med litt humor(humor er ett av de beste virkemidlene for å få oppmerksomhet). Som andre sier, så appelerer denne lite til mannen i gata. Dette er fra et nøytralt standpunkt, ikke vift fanboy orda i fjeset mitt!!

Men de 15 siste sekundene imponerte da :) . Hjelper lite når jeg garantert hadde skifta kanal etter maks 15sek. hvis det var på tv.

Endret av cfs
Lenke til kommentar

Sony hyper Cell så utrolig. Greit nok at Cell prosessoren har muligheter i fleng, men problemet er jo at med slik ny teknologi, så skal jo utviklere lære seg å programmere for den også! Og Sony har jo ikke hjulpet utviklerne i lik grad som Microsoft har, så jeg ser for meg at utviklerne for PS3-spill er ganske frustrert. Det er ikke bare å lage en prosessor med hundre kjerner og all mulig kraft. Det må jo uansett programmeres til å gjøre alt det Sony sier også. Venter uansett noen år jeg med å i hele tatt vurdere å kjøpe PS3. Vil se resultatene fra FF13 først ihvertfall.

Lenke til kommentar
Hehe, er det noe Sony kan, så er det reklame. Har sett den før, men den er dritkul; her har MS og ninty mye å lære (og dette sier jeg som Wii/DS mann)

7929771[/snapback]

Wii, noe å lære? http://youtube.com/watch?v=p5cPVP_llfo

ca 2 minutter. genialt ordspill, viser hva det hele går på samtidig som de utarter seg som vennlige. Kan det bli bedre enn det?

og MS? Desverre har jo mange av reklamene blitt stoppa/banna (ikke vet jeg hvorfor).

http://youtube.com/watch?v=AKryy-DdnCE <-- elsker denne. Kansje ikke så informativ, men utrolig kul å se på og gir et godt sluttpoeng samt at du husker xbox etter å sett den. Den viser til at alle trenger å "leke" litt.

Endret av Imidura
Lenke til kommentar

Har no sett denne reklamen eit par gongen -- og konkluderar med at det er det største søppelet eg nokon gong har sett.

Den har ikkje det snev av humor -- dei 2 første minuttane fortel ingenting om kva reklama er for, og ikkje er den interessant, utanom hvis du lev på luft, kjerleik, bits og bytes.

Dei 15 siste sekundane overbeviste meg -- men hadde denne reklamen gått på TV, hadde eg skifta kanal innan det var gått 20 sekund.

Lenke til kommentar

Den Wii reklamen er rett og slett et mesterverk av en reklame. Simpel lett og temlig catchy!

Den får maskinen til ose av spillglede, spillglede og atter en gang spillglede.

Wii would like to play :love:

Endret av disabled
Lenke til kommentar
synes reklemen var bra jeg men hvis de skal vise den på tv burde de korte inn på koppe delen ...  :thumbs:

7929819[/snapback]

Eller droppe den delen heilt, og istedet vise klipp fra lanseringstitlene på rekke og rad, samt ta tilbake det gamle gode slogan:

Do not underestimate the power of the Playstation :wee:

:shrug:

7929898[/snapback]

Hva med: 'Tilting, the next generation gaming, putting the next into last' ?

Måtte bare. :tease:

Lenke til kommentar

hehe, den wii reklamen var veldig bra, den viste hva den handler om best av reklamene, og den var morsom, 1.plass! 360 reklamen var og morsom og bra(Som ps hadde den ikke noen direkte sammenheng, men denne var morsom).

Vet ikke hva en her mente med at nintendo og ms burde lære av sony.

Det er vel omvendt

Endret av cfs
Lenke til kommentar
Wii, noe å lære? http://youtube.com/watch?v=p5cPVP_llfo

ca 2 minutter. genialt ordspill, viser hva det hele går på samtidig som de utarter seg  som vennlige. Kan det bli bedre enn det?

7930913[/snapback]

Denne reklamen er heilt top notch. Går rett på sak, har ein fengande musikk og eit kjekt ordspel -- sjølv om det er litt valdteke. [Wii would like to xxxx]

Den viser det Nintendo vil fram til, Wii er for alle.

Lenke til kommentar
var ikke akkurat så veldig forbruker orientert, det er nok ikke mange som er interessert i selve prosessoren / prosessor teknologi.

7931004[/snapback]

Tja, eg syns den gjorde ein ok jobb i forhold til dette eg. Den forklarte på ein relativt enkel måte, som folk flest kan forstå, at Cell er ein bra ting som alle bør ønske seg.

Lenke til kommentar
Tja, eg syns den gjorde ein ok jobb i forhold til dette eg. Den forklarte på ein relativt enkel måte, som folk flest kan forstå, at Cell er ein bra ting som alle bør ønske seg.

7933035[/snapback]

Nuvel -- er kansje småintressant det dei fortel, men dei skulle fortalt det på ein heilt anna måte. 1 minutt inni denne reklamen kjeda eg meg så jævlig (unnskyld fransken) at hadde eg satt med ein fjernkontroll i handa, hadde eg skifta rett til animal planet, evt Discovery channel. Reklamen var heilt total ubrukeleg inntil Motorstorm videoen kom, den varma godt -- syns eg hørte Pendulum med kremlåten Slam når eg såg det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...