Gå til innhold

Hvor finner jeg drivere til Whitebox cl50

orangeSPV

Anbefalte innlegg

Jeg har formatert min whitebox cl 50 og finner ikke driverene jeg trenger til den på hjemme siden. Driverene jeg mangler er: Skjermkort driver, PC modem driver, ethernet kontroller, og noe der det står ukjekt enhet. Jeg vet at tidligere så fungerte ikke det trådløse nettet på den uten prog. Atheros eller noe.

Jeg blir veldig takknemmelig for linker direkte til driverene, da jeg har prøvd alt jeg kan for å finne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har formatert min whitebox cl 50 og finner ikke driverene jeg trenger til den på hjemme siden. Driverene jeg mangler er: Skjermkort driver, PC modem driver, ethernet kontroller, og noe der det står ukjekt enhet. Jeg vet at tidligere så fungerte ikke det trådløse nettet på den uten prog. Atheros eller noe.

Jeg blir veldig takknemmelig for linker direkte til driverene, da jeg har prøvd alt jeg kan for å finne.

7929176[/snapback]

Whitebox har skrudd sammen og solgt bla. et merke som heter CLEVO.

Sjekk undersiden av maskinen din (muligens under et klistremerke), og se om du kan finne modellen på denne siden: http://www.clevo.com.tw/download/default.asp

Samme om du henter driverne fra CLEVO eller WHITEBOX - såfremt det ER en CLEVO da....

CA2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...