Joerghau Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har nå så å si bestemt meg for å anskaffe meg et digitalt stillbildekamera til jul. Og trenger i den forbindelse noen kjøpetips. Av de jeg til nå har sett meg ut, som potensielle kameraer å kjøpe, er IXUS V3 fra Canon, eller Casio QVR4. Hvilke av disse to vil dere anbefale? Begge kameraene er i såkalt pocketstørrelse, og Casiokameraet har litt støre oppløsning. (Noe som ikke nødvendigvis har noe å si for billedkvaliteten, på moderate store utskrifter.) Ellers mottas tips til andre potensielle kameraer i ca. samme prisklasse og størrelse med stor takk,- da jeg må sies å ikke ha noe særlig god greie på dette! Tilslutt kan jeg legge til at jeg legger større vekt på kameraets billedkvalitet og brukervennlighet, fremfor ant. ekstrafunksjoner og annet ”dill”, for å si det slik! Hvilket av de to nevnte (Ixus’en eller QVR4’en) er å foretrekke når det gjelder brukervennlighet? På forhånd takk for alle svar / tips! _________________ Mvh Jørgen Haugen [ Denne Melding var redigert av: Joerghau på 2002-12-04 09:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå