Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hei. Har laget en lik post i kjøling, men usikker på hvor denne skal så lager en her også. Kan jeg kjøpe en gpu vannblokk som kjøler kun kjernen uten og kjøpe ramsinks? Eller vil ram bli for varm? Endret 12. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Tror ikke det skal by på store problemer med mindre du klokker minnet. Minne blir sjeldent varmt uansett. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Tror ikke det skal by på store problemer med mindre du klokker minnet. Minne blir sjeldent varmt uansett. 7929188[/snapback] Takker, da kan jeg bestille vannblokka Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal jeg ikke fikse fasekjøler til GPU-en også da? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Skal jeg ikke fikse fasekjøler til GPU-en også da? 7929261[/snapback] Skal ikke ha overkill Edit: Da var vannkjøling bestilt Endret 12. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå