Subbie Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hver dag står jeg opp og oppdager til min store forskrekkelse at håret er veldig bustete.. dette er virkelig irriterende og gjør at jeg må bruke flere minutter på å få hårstråene på riktig plass igjen. Lenge siden jeg har klippet meg nå og legger merker til at det blir mer og mer bustete jo lengre det er. noen som har samme problem, eventuelt har hørt om noen som har samme problem som meg? hvordan skal jeg unngå dette? Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Klipp deg *14 tegn* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ikke sov. Easy np, neste spørsmål. Videre trodde jeg dette var noe alle var plaget med og har aldri tenkt noe over det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ette er virkelig irriterende og gjør at jeg må bruke flere minutter på å få hårstråene på riktig plass igjen. Høyrest ikkje ut som eit veldig stort problem. Sovesveis får dei fleste med litt lengde på håret. Lenke til kommentar
Subbie Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Klipp deg *14 tegn* 7929048[/snapback] skal det i morgen.. får håpe det hjelper... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikke noe stort problem med at håret står rett opp når jeg våkner, men med at andre ting står rett opp. Lenke til kommentar
Subbie Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikke noe stort problem med at håret står rett opp når jeg våkner, men med at andre ting står rett opp. 7929107[/snapback] haha... tok den! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er jo ikke noe "å ta", det er faktisk et problem. Er ikke alltid så morsomt når mormi Åse river dyna av senga for at jeg skal stå opp! Lenke til kommentar
Subbie Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 skjønner det... mitt tips.. wank litt før du legger deg... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt leit å wanke hver kveld da, kanskje ikke leit, men heller kjipt og hard trening. bedre tips : Søv på magen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 dusje når man står opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå