Disable Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Heisan! Ser etter en ny mobiletelefon, av typen med vippedeksel. Det jeg prioriterer er: - Fungerende kamera, gjerne med video funksjon. - "ekte ringetoner" Lydfiler altså. Gjerne MP3 spiller med øretelefoner og slikt, men ikke vitkig. - Baterilevetid er viktig! - Minimal størrelse. Desto mindre desto bedre. Ellers så burde telefonen vere passe pen å se på, og ikke knirke i dekslene. (selvfølgelig) Prisklasse: Alt under 2høvindger. Abonnement: Har telenorkontantkort, så må vere uten opperatørlås, i så fall låst til telenor. MVH. Disable Edit: "Slidere" fungerer også! Poenge er at jeg ikke har skjønt dette med tastelås enda. Så knappene må vere skjult... Endret 12. februar 2007 av Disable Lenke til kommentar
Disable Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Ingen foslag i de heiletatt??!! Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Må vel bare si SE z530i. støtter minnerkort osv. Kameraet er på 0,3 Mpx. Har vel en form for videofunksjon og vil jeg tro. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hva med SE z710? Sjekk ut testene på amobil.no/mobiltester da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå