Gjest member-101642 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har fått med meg at Whitebox har lagt ned. Det var ingen gledelig nyhet for min del. Situasjonen er nemlig slik at min Whitebox CL 66 har fått en betydelig skade. Festet til skjermen er ødelagt, deler av dekselet er knust og rammen har brukket like ved skjermfestet. Dessuten er det en kortslutning på hovedkortet. Hvor skal jeg få fikset dette? Maskinen er under ett år gammel og har veldig bra innmat. Siden spesifikasjonene er ok, har jeg lite lyst til å kassere denne maskinen. Økonomien tillater heller ikke et nytt pc-kjøp akkurat nå. Det viktigeste er at jeg får festet skjermen skikkelig. Jeg kan poste bilder av skadene om det skulle være ønskelig. Post scriptum: er veldig usikker på om denne er postet i rett kategori. Om den ikke hører til her, håper jeg at en moderator kan flytte tråden, i stedet for å halshugge meg. På forhånd takk til alle som måtte komme til å svare. Lenke til kommentar
reor Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sjekk denne.: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1entry7844101 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg vil gratulere de 20 personer som har slått seg sammen mot svindelfirmaet Whitebox, med god repotasje på Forbrukerinspektørene (FBI) på NRK i dag. Der kom det jo veldig klart fram hvor useriøst firmaet er. Belinda Andvik og Kristian Møller benekter alt ansvar i kort intervju på telefon i dette programmet. Økokrim og politet vil jobbe næmere med saken i følge programmet. (Whitebox sitter jo på mange PCer som kunder har betalt for). Forbrukerrådet har fått 300 klager på firmaet og firmaet er umulig å spore opp fysisk. Forøvrig overrasket over at HW.no ikke forteller om saken på sin hovedside, dette er jo en viktig sak for mange PC kjøpere. Programmet sendt i dag (28.feb.2007) er også på NRK sitt nett-TV. Erfaringen og "lærepengen" på dette er å være varsom med nye nettbutikker, det er jo lett å lage tiltalende nettsider, men det sier ikke noe om seriøsiteten til firmaet ! Nettsiden sier nå: Whitebox er nedlagt Ved spørsmål kan Daglig leder Belinda Andvik kontaktes på Telefon 99 50 22 80 Man kan nok ikke regne med å få noen svar på det nummeret... Endret 28. februar 2007 av plankeby Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Få som har sendt inn pc'n til Whitebox har fått den tilbake, så et godt tips: Ikke send den inn til der, da er det bedre å kaste den i søpla (slipper porto ^^). Endret 28. februar 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Få som har sendt inn pc'n til Whitebox har fått den tilbake, så et godt tips: Ikke send den inn til der, da er det bedre å kaste den i søpla (slipper porto ^^). 8048548[/snapback] Riktig, men det er sikkert flere som kommer til å miste PCen sin ved å sende den inn, fordi dem ikke har sett programmet på NRK eller lest her. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 men det er vel normalt å ta kontakt med selger før man sender inn noe, å det er jo helt håpløst på whitebox for dem eksisterer ikke mere....man skal også få et returnummer før man sender inn noe.....det kan vel ikke være mange som sender noe inn før man har snakket med selger, eller? Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå