sirius Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Etter tydelig å ha tilkjennegitt hva jeg var ute etter gjorde jeg en handel hos Komplett, Møllergt. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at det var feil, og jeg dro straks tilbake til butikken samme dag. Men de ville ikke bytte nei, nå måtte min vare selges som demovare, og de måtte slå av på prisen. Måtte til slutt gi meg på dette ovenfor en lite hyggelig ekspeditør, og en butikk full av kunder. Men urettferdig var det. Varen jeg fikk isteden hadde ingen tape på posen, og kunne kanskje ha vært brukt før. Men jeg ga full pris. Varen jeg leverte inn blir sikkert også solgt som ny ,og de tjente vel en ekstra hundrelapp smartingene. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Sånn er Komplett! Jeg unngår å handle der så sant jeg kan. Foretrekker Flexi Data, som for min del bare ligger noen hundre meter ifra og er litt billigere på det meste. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 09:00, skrev Smyagol:Sånn er Komplett! Jeg unngår å handle der så sant jeg kan. Foretrekker Flexi Data, som for min del bare ligger noen hundre meter ifra og er litt billigere på det meste. Samme her. Bokstavelig talt.. Sitter bare noen hundre meter fra i dette skrivende øyeblikk! Lenke til kommentar
felzius Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Burde du sitte lengre borte etter skrivende øyeblikk ? :smile: Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Komplett i møllergt. er en gjeng tullinger... Det er jo de som har foråsaket alle "skandalene" med brukte disker som uformatert blir solgt videre osv. En kamerat av meg fikk byttet ett defekt nettverkskort og så at de la det gamle, defekte kortet tilbake i hyllen sammen med de nye korta, uten å merke det. - Skal ikke se bort ifra at det kortet ble solgt til en kunde... Merk: de få gangene jeg har vært i butikken deres har jeg ikke opplevd noe annent enn proffe folk som vet hva de snakker om. Mulig det er en uduglig annsatt som ødelegger for resten... Persolig har jeg bestilt mye fra Webshopen deres. Jeg har aldri hatt problemer med dem, og de få gangene jeg har måttet bytte defekt utstyr har dette gått smertefritt... Dessuten slipper jeg å stå i kø i butikken deres... Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Demovarer?? hmm virker kjent. Kjøpte min Nokia 8910 fra komplett for en uke siden. Og det var flere indikasjoner på at denne hadde vært "brukt". Finger merker på tlf. blekk fra penn som de har brukt til å åpne batteri deksel osv. Jeg vil si at dette ikke er noe fra fabrikken, eller? Dessuten så var det overhodet ingen tape, eller liknende som tilsa at dette var ubrukt vare. Heller motsatt. Trodde original esken hadde det plastomslaget fra fabrikken iallefall. Uansett, tlf. ser ut til å virke bra, det er vel det viktigste. Men mitt spørsmå er: Skal vi forbrukere godta dette? At betjenningen eller hvem det nå enn er, kan "fikle" med varen før kunden?? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Vær klar over at når du bestiller fra kompletts web shop så regner jeg med at varen kommer rett fra norek. har ikke vært innom komplett en gang. Skulle bare mangle da at ting fungerer. Utsalgsstedene gidder jeg ikke prate om en gang. Det var nok å stikke innom komplett trondheim en gang. Fikk aldri hjelp, milelang kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå