nag-sinn Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kjøpte meg nylig en 2.5 ekstern SATA harddisk på 100gb (inneholdt en siemens harddisk) Den kom med en ledning med 2 usb porter på ene enden, og en som skal til hardisken. Problemet er at den ikke vil installeres ordentlig, og vises ikke under min datamaskin, men bare i startlinja. Har prøvd med alle mulige kombinasjoner i mine 3 tilgjengelige usb porter, både med 2 og 1 usb port, hver for seg osv. Bruker win xp home edt. med en bærbar maskin av typen aopen 1559. Håper noen kan hjelpe meg på vei. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fungerer den på andre maskiner? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Regner med du må formatere den først i diskbehandling, hvis du ikke allere har gjort det.? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nå har jeg prøvd denne hos min gode nabo, og der virker den feilfritt. Kan det være at jeg må installere driver av noe slag? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis du har windows 2000 eller senere, så skal det være automatisk støtte for disken. Ser du disken i diskbehandling? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ser den ikke inne på ''Min datamaskin'' nei, hvor finner jeg diskbehandling? Kjører windows xp. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ser den ikke inne på ''Min datamaskin'' nei, hvor finner jeg diskbehandling? Kjører windows xp. 7955054[/snapback] høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper --> maskinvare --> klikk på "enhetsbehanling --> under diskstasjoner står harddisken din. er det gult utropstegn der eventuelt rødt kryss? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 høyreklikk min datamaskin - behandle - disk management Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå