black_sheep Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har altså da fått et hull i cabvinduet. Lurte på hvordan man bytter bakruta i cab. Det er en Audi 80 cab. 95 modell. Er det noe som kanskje bør gjøres på verksted eller er det mulig å gjøre selv? Ser ganske vrient ut.. Noen som har gjort dette før? Takk for svar Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hør med noen som driver med Båt-kalesjer,kanskje de kan hjelpe. Men er sikkert noen spesialister for dette også. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 En kjenning bytta bare bakruta på audien sin. Så det lar seg vel gjøre, men hva det koster er jeg usikker på. Tviler det er noe man burde gjøre selv med mindre man er en skikkelig hardhaus til å sy Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) En kjenning bytta bare bakruta på audien sin. Så det lar seg vel gjøre, men hva det koster er jeg usikker på. Tviler det er noe man burde gjøre selv med mindre man er en skikkelig hardhaus til å sy 7930822[/snapback] Hehe, det er jeg ikke.. Har ikke ringt noen glassmestere enda, men er det mulig at de fikser sånt? Var på Albjerk idag, 5014,- for plastvinduet. Var også hos NBS. De sa det ikke gikk an i det hele tatt å bytte den, så der var det ikke mye hjelp å få Får ta kontakt med noen seilmakere eller prøve glassmestere, er jo tross alt et bilvindu. Selv om jeg tviler på at de gjør den type arbeid Endret 13. februar 2007 av black_sheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå