kjetilfb Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) edit: jeg omformulerer. Er det mulig å få opp igjen raw-dialogen på et raw-bilde etter at jeg har redigert det - slik at jeg på nytt kan justere det ferdig redigerte bildet? Alternativt: Finnes Chromatic Abberation sliderne utenom raw-dialogen? mvh kjetilfb Endret 12. februar 2007 av kjetilfb Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du kan berre opne det på ny då, kan du ikkje det? Elles so lurer eg på om det er noko med kromatisk aberrasjon i Filters --> Distort --> Lens Correction. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 edit: jeg omformulerer. Er det mulig å få opp igjen raw-dialogen på et raw-bilde etter at jeg har redigert det - slik at jeg på nytt kan justere det ferdig redigerte bildet? mvh kjetilfb 7928706[/snapback] Det kommer an på hvilket filformat du har lagret det i, der som du har lagret det i RAW formatet kan du få opp igjen raw dialogen, men ikke hvis du har lagret det i et annet format. Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Det kommer an på hvilket filformat du har lagret det i, der som du har lagret det i RAW formatet kan du få opp igjen raw dialogen, men ikke hvis du har lagret det i et annet format. 7942649[/snapback] Takk, skal prøve dette når jeg kommer hjem.. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå