Hanska Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Da har det seg slik at jeg skal til Riga og Litauen i månedsskiftet mars/april. Det jeg lurer på egentlig er om det er noen som vet om hva som er billig der nede, hva det kunne egne seg å kjøpe, temperatur, noe spesielt jeg burde oppleve osv.? Takker for svar. Endret 14. februar 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
magicus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan begynne med å lære deg navnet på landet du skal til. Riga er hovedstaden i Latvia. Alt er billig bortsett fra elektronikk og importerte produkter. klimaet er det samme. Du bør komme deg ut av riga og se hvordan latvia virkelig er.. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Du kan begynne med å lære deg navnet på landet du skal til. Riga er hovedstaden i Latvia.Alt er billig bortsett fra elektronikk og importerte produkter. klimaet er det samme. Du bør komme deg ut av riga og se hvordan latvia virkelig er.. 7928934[/snapback] Takk for svar Formulerte meg litt feil i første posten ja. Har seg sånn at jeg skal være litt i Riga og litt en plass i Litauen jeg ikke husker navnet på. Endret 14. februar 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
magicus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 vilnius, kaunas, klaipeda, palanga? Du bør teste cepelinai, og strippeklubbene der er rimelige og du kan prute på prisen når du kjøper drinker til damene.. de begynner svindyrt på strippeklubben og du kan kutte ned til 10% av prisen. Ellers.. I vilnius bør du holde deg i gamlebyen, den "nye byen" er stygg. Skulle du kjede deg der kan du ta autobusai nr 58 til Akropolis og shoppe litt. I kaunas bør du sjekke ut laisves aleja som er en lang gate som begynner med en stor hvit kirke. Går du til enden av laisves vil du komme til gamlebyen der de selger suvenirer og ting og har mange bra restauranter. Palanga bør du gå i sommeren. Klaipeda er en grei by i nord som også er nær vannkanten og ikke så langt unna palanga. I riga er det ett krigsmuseum du kan sjekke ut som er ganske bra. De har også en skøyte ring midt i sentrum (nesten som i oslo) der du kan leke deg. Og de har ett bra shopping senter midt i byn...husker ikke navnet men det er nært kinoen og busstasjonen. I det samme området finner du ett gedigent marked der de selger ALT og billig. Du kan nesten gå deg vill der.. God tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå